Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در پیام خود به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد سراسر نور ماه منیر بنی هاشم حضرت عباس بن علی،ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم، «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» (سوره احزاب، آیه۲۳)

دریادار تنگسیری در این پیام می‌افزاید: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام ادامه می‌دهد: فرا رسیدن روز چهارم شعبان المعظم و سالروز میلاد سراسر نور ماه منیر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل العباس(ع) نماد غیرت دینی و الگوی راستین ایثارگری و جانبازی در راه ولایت، اسوه معرفت و فضایل اخلاقی به همه ایثارگران و جانبازان شریف وحلیم و خانواده های صبور و شکور آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

این پیام اضافه می‌کند: جانبازان سرافراز همانا شهدای زنده جامعه امروز ما هستند که با تحمل سختی‌های جسمی ولی تعالی روحانی و مناعت طبع، مایه دلگرمی، تقویت توان رزمندگی و روحیه غیرت دینی ، چراغ روشنایی بخش مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی و امید آفرین روزهای مبارک فتح و پیروزی در جبهه مقاومت و ایستادگی ملت رشید ایران اسلامی شده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این پیام آورده است: حقیقتا این همرزمان مخلص و مجاهد، ولایت مدار و مردم یار در تمام عرصه‌های جهاد فی سبیل الله و پاسداری از انقلاب اسلامی همانند عمودی فولادین و ملجأیی با برکت و امید آفرین هستند برای ما رزمندگان و خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی تا در راستای انجام صحیح تکالیف انقلابی و عبور از مشکلات، درست و قوی عمل کنیم.

دریادار پاسدار تنگسیری اضافه می‌کند: اینجانب بر خود لازم می‌دانم بر ارواح طیبه و متعالی معمار کبیر انقلای اسلامی ، حضرت امام خمینی و شهدا (رضوان الله تعالی علیهم) درود و صلوات فرستم و برای همه جانبازان باوفا به‌ویژه نمونه جانباز عزیز انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ، صحت، سلامت، صلابت و توفیق روزافزون در تمام شؤون زندگی مسألت می‌نمایم.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران علیرضا تنگسیری جمهوری اسلامی بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران علیرضا تنگسیری جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی ایران علیرضا تنگسیری جمهوری اسلامی بندرعباس انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی یکشنبه شب در آئین گرامیداشت روز باغک که با حضور مسئولان استانی و شهرستان و دهیاران، شوراهای اسلامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، عنوان داشت: مفاخر تنگستان نسبت به سایر مناطق برجستگی آنها در هویت مقاومت و مبارزه با استکبار و در واقع با بصیرت دینی نقش بسته است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: بزرگان و مفاخر شهرستان با تبعیت از علمای دینی چون آیت الله علم الهدای اهرمی، آیت الله معتقد اهرمی و مجاهدین، رزمندگان و سرداران سپاه اسلام شهیدان رئیسعلی دلوار؛ زایر خضر خان؛ احمد خان تنگستان؛ باقرخان تنگستانی و سایر افرادی که با آنها بوده‌اند که ویژگی‌های همه آنها بر مبنای مقاومت و مبارزه با استکبار و شعائر اسلامی شکل گرفته است

فرماندار تنگستان تصریح کرد: در طول تاریخ بشر تا به امروز همیشه شاهد حضور استکبار به نوعی بوده و امروز نیز به نوعی شاهد آن هستیم که می‌خواهد انسان‌های دیگر تحت سیطره و غارت اموال قرار دهند.

وی یاد آور شد: استکبار از زمان انبیا تا ائمه و چه در ۲۰۰ سال گذشته عصر مقاومت در برابر استکبار که شکل گرف ته با فرهنگ تنگستان که هشت سال دفاع مقدس و چه امروز در همه دوران استکبار و مستکبرین عالم به دنبال این بودند که بتوانند غارت و چپاول و استفاده ابرازی داشته باشند.

لطفی ادامه داد: دولت انگلیس به همراه پرتقالی‌ها چهار بار به جنوب ایران استان بوشهر حمله کرده که در هر چهار بار شکست خورده است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: حمله دولت انگلیس به استان بوشهر نه فقط یک حمله سخت افزاری استفاده از ظرفیت‌های استان بوشهر بوده است آنها با ایدئولوژی ذهنی، دینی و عقیدتی مسلمانان مشکل داشتند و دنبال آن بودند که این ایدئولوژی دینی و عقیدتی مسلمان که شکل واقعی در جنوب ایران و در تنگستان شکل گرفته بود از بین ببرند که در هر چند بار حمله شکست خوردند.

وی اضافه کرد: علت مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی تنگستانی‌ها در واقع تبعیت، روحیه دینی و پیروی از شعائر اسلامی بوده است.

لطفی ادامه داد: باید تاریخ نویسان، موسسین مألفان، پژوهشگران در تبیین موضوع مقاومت مجاهدین و سرداران بزرگ و مفاخران تنگستان که نرم افزار آن تبعیت از دین و مبارزه با استکبار است و جلوگیری از مستکبرین به دنبال از بین بردن ایدئولوژی فرهنگی بودند ناکام گذاشتند بیشتر پرداخت شود.

فرماندار تنگستان افزود: از ۲۰۰ سال گذشت تا به امروز و شهدای عصر امروز که ۱۶ گلگون کفن در روستاهای باغک حضور داشتند و به شهادت رسیدند باید ویژگی‌ها، برجستگی و ایثار گری این عزیزان به نگارش برسد تا نسل امروز بیشتر متوجه فداکاری‌ها و ایثارگری‌های این شهیدان شود.

لطفی اضافه کرد: اگر امروز در حوزه‌های متفاوت دینی، مذهبی؛ اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، خدماتی به نقطه قابل قبولی رسیدیم همه اینها مدیون از خود گذشتگی‌هایی است که اجازه ندادند سرزمین جمهوری اسلامی ایران تحت سیطره استکبار قرار گیرد.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در گذشته دولت استعمار گر انگلیس حوزه امکانات و مستعمرات آن از آمریکای امروز بیشتر بود، مردمی در آن وقت بودند که در برابر این استعمار ایستادند و در تاریخ جاودانه شدند و امروز نیز در برابر قدرتی مانند آمریکا نیز فرزندان ایران در همه ابعاد ایستادند و جرأت هیچ گونه اقدامی به استکبار نمی‌دهند.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه گذشته استکبار به همراه رژیم کودک کش صهیونیستی با هجوم گسترده به غزه نشان دادند که استکبار همیشه در پی چپاول و نابودی مقاومت بوده و در این راه همیشه شکست خورده چه در گذشته و چه امروز در غزه نیز شکست خورده‌اند و بزودی شاهد پیروزی مقاومت در غزه خواهیم بود.

لطفی افزود: امروز جنگ غزه دیگر میدانِ رژیم صهیونیستی نبوده، بلکه میدانِ حق و باطل و میدانِ استکبار و ایمان است؛ به‌حق باید گفت که مبارزات این مردم مظلوم غزه که به‌نوعی با تمام کشورهای استکباری دنیا در جنگ هستند و به‌تبع آن اتحاد و بیداری مسلمانان در تمامی جهان در حال عوض کردن صفحه‌های تاریخ و رقم زدن وقایعی شگفت است که پایان عصر استکبار خواهد بود.

کد خبر 6091533

دیگر خبرها

  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی