Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:03:56 GMT

نمایش مستند‌های «حقیقت» به بهار آینده موکول شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۶۴۵۶

نمایش مستند‌های «حقیقت» به بهار آینده موکول شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، قرار بود از ۲۷ بهمن ماه امسال، چهار مستند تازه در مرحله دوم طرح «اکران حقیقت» به شکل فیزیکی در مراکز فرهنگی سراسر کشور و به صورت آنلاین در سایت «هاشور» نمایش داده شوند، اما به دلیل فراهم کردن شرایط اکران برای مستندها در بعضی سینماها، توسعه این طرح و لزوم دریافت پروانه نمایش سینمایی برای این آثار اجرای این طرح به بهار سال آینده موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در «اکران حقیقت» که از مردادماه ۱۴۰۰ با نمایش فیزیکی و آنلاین چهار مستند از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شروع شده، قرار است ابتدا مستندهای تولید شده در مرکز و پس از آن مستندهای متقاضی برای نمایش در این طرح، به صورت آنلاین و فیزیکی در معرض تماشای دوستداران سینمای مستند قرار بگیرند. 

مستندهای «بانو قدس ایران» (مصطفی رزاق کریمی)، «در جستجوی خانه خورشید» (مهدی باقری)، «زیر این چتر باران می‌بارد» (کتایون جهانگیری)، «بر سر خاک» (محسن خانجهانی) و «ف- الف» (فرشاد اکتسابی) تا به حال در قالب طرح «اکران حقیقت» نمایش داده شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سینماحقیقت مرکز گسترش طرح اکران حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در گفتگوی ویژه خبری تلویزیون درباره قرارداد شهرداری تهران با چین در حوزه واردات واگن و اتوبوس برای حمل و نقل عمومی تهران توضیحاتی داد که مهمترین بخش های آن را در زیر می ‌خوانید:

* او درباره اینکه چرا شهرداری تهران با چین قراداد بست: ۶۶ درصد رفت و آمد تهران با حمل و نقل شخصی است و ما در زیر ساخت دچار عقب افتادگی تاریخی هستیم. ما در داخل هر ظرفیتی بود دنبال کردیم و ۳ هزار اتوبوس داخلی قرارداد بستیم از ۱۱ هزار دستگاهی که تهران نیاز داشتیم. ما ۱۸۸۰ اتوبوس تحویل گرفتیم که ۸۶۰ دستگاه آن کار می کرد الان ۲۱۰۰ اتوبوس فعال داریم که در چند روز آینده به ۲۴۰۰ دستگاه می رسد.

* ۷۲ هزار تاکسی در تهران داشتیم که فرسوده بود یا ۶ هزار ون داشتیم که برای ۱۵ سال پیش بود. در مترو نیز یک عقب افتادگی جدی داریم لذا موضوع توسعه زیرساختهای شهر از جمله مترو بود.

ادامه دارد....

کد خبر 848550 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهردارى تهران ایران و چین شهردار

دیگر خبرها

  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود