Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:47:15 GMT

جانبازان مهریزی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۶۷۱۸

جانبازان مهریزی تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، امام جمعه مهریز با تبریک میلاد ائمه اطهار (ع)، اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: جوانمردی، ایستادگی و جانبازی شما عزیزان است که به کشور و ملت‌های مسلمان عزت و آرامش بخشیده است و بر روی این کوه استوار و با عظمت نام ابوالفضل العباس (ع) می‌درخشید.

حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در این آیین با قدردانی از خانواده‌های جانبازان و فداکاری و استقامت آنها افزود: همسران جانبازان در مجاهدت‌های این عزیزان شریک هستند چون در طول این سال‌ها سختی‌های بسیاری را متحمل شده و از این عزیزان حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جانبازان حق بزرگی به گردن کشور دارند اظهار کرد: علت این امر یکی به دلیل رسالت مهم جانبازی است که زمینه بصیرت را در جامعه فراهم می‌کند و دیگری به دلیل آرامش و امنیتی است که به برکت این جانبازان و شهدا در کشور بوجود آمده و ما مدیون آنان هستیم.

شهرستان مهریز ۵۷۰ جانباز دارد که از خدمات درمانی ، فرهنگی ، ورزشی و رفاهی این نهاد در شهرستان استفاده می‌کنند.

 از این تعداد حدود ۷۰ درصد جانبازان زیر ۲۵ درصد و بقیه نیز بالای ۲۵ درصدند که دارای پرونده بوده و در فعالیت‌های مختلف در شهرستان مشارکت دارند.

مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
 

برچسب‌ها حضرت عباس (ع) مهریز یزد جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حضرت عباس ع مهریز یزد حضرت عباس ع مهریز یزد جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم

حسین عوض، وزیر امور خارجه سودان در حاشیه اجلاس سازمان همکاری اسلامی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان ضمن تبریک انتصاب وزیر امور خارجه جدید سودان، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.

امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

حسین عوض وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت ک حمایت برخی دولت های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • تجلیل از مقام معلمان در سپیدان
  • آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد