Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:01:42 GMT

پوشاک قاچاق سه میلیاردی در ایجرود کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۶۷۱۹

پوشاک قاچاق سه میلیاردی در ایجرود کشف شد

سرهنگ معصومی راد، روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی، توسط ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالای شهرستان در محورهای مواصلاتی و در بازرسی از چهار دستگاه خودرو، ۲ هزارو ۶۸۱ توپ انواع البسه و پوشاک خارجی قاچاق کشف کردند.
وی تصریح کرد: چهار متهم نیز در راستای کشف این محموله قاچاق دستگیر و برای سیر مراحل قانونی اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۴۲ راس احشام سرقتی در شهرستان سلطانیه کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه، نیز از کشف ۴۲ راس احشام سرقتی و دستگیری سارق با تلاش و هوشیاری ماموران آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع سرقت احشام در شهرستان، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی، یک سارق سابقه دار را دستگیر کردند. 
سرهنگ اصانلو ادامه داد: متهم به رغم انکار بزه انتسابی، پس از مواجه شدن با ادله پلیس و محرز بودن نقش آنها در سرقت ها، لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف به ارتکاب سرقت موصوف، تعداد ۴۲راس گوسفند سرقتی نیز کشف شد.
وی با تقدیر از همکاری های مجدانه دستگاه قضائی در شناسایی و دستگیری مجرمان، افزود: شهروندان  هرگونه رفتار و حرکات مشکوک مرتبط را به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زنجان کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان