Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینی‌سریال «مون نایت» ساخته جرمی اسلیتر  که برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده‌ به زودی پخش بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.  خبرگزاری میزان - مینی‌سریال «مون نایت» ساخته جرمی اسلیتر  که برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده‌ به زودی پخش بین المللی خود را آغاز خواهد کرد. 

این مینی‌سریال بر پایهٔ شخصیت به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مینی‌سریال در دنیای سینمایی مارول واقع شده‌است و با فیلم‌های این فرنچایز پیوستگی مداوم دارد. تولید این مجموعه بر عهدهٔ مارول استودیوز بوده‌است و اسلیتر نویسندهٔ اصلی‌اش است.

اسکار ایزاک در نقش مارک اسپکتور / مون نایت ایفای نقش می‌کند. این مجموعه در اوت ۲۰۱۹ اعلام شد و اسلیتر در نوامبر همان سال استخدام شد.

بیشتر بخوانید: جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنید

محمد دیاب در اکتبر ۲۰۲۰ برای کارگردانی بسیاری از قسمت‌های این مجموعه استخدام شد و دو کارگردان جاستین بنسون و آرون مورهد نیز در ژانویه ۲۰۲۱ با تأیید آیزاک برای ایفای نقش به این مجموعه پیوستند. فیلم‌برداری از اواخر آوریل ۲۰۲۱ در بوداپست آغاز شد. مون نایت قرار است در ۳۰ مارس ۲۰۲۲ پخش شود و شامل شش قسمت خواهد بود. این سریال بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول خواهد بود. 

مون نایت را می‌توان جزو ناشناخته‌ترین شخصیت‌های مارول کامیکس دانست که هیچوقت آنگونه که باید، شناخته نشدند. وقتی مارک اسپکتر در مصر باستان در حال انجام ماموریت بود، بوشمن که همراه وی بود موقع کشتن همراه دیگرشان به نامردی، خشم مارک را برانگیخت. مارک طی نبرد کشته شد اما خدای ماه در مصر باستان یعنی کانشو، در ازای زندگی دوباره از او خواست در مسیر وی قدم بگذارد و با مصوبان بی‌عدالتی مقابله کند. مارک زنده شد، در مبارزه با بوشمن پیروز شد و به امریکا بازگشت. وی چندین هویت جعل کرد، یکی جیک لاکلی (یک رانندهٔ تاکسی) و یکی استیون گرنت (میلیاردر خوش‌گذران).

اما به دلیل بیماری اختلال هویتش مدام بین هویت‌های مختلفش سوئیچ می‌شد. البته سال‌ها بعد فاش شد در واقع دلیل اصلی این سوئیچ شدن این بود که کانشو طبق افسانه‌ها چهار صورت دارد و آواتار وی هم چهار هویت داشت. (جیک، مون نایت، استیون و مارک) او که قدرت‌هایش شامل ورزشکار عالی، استاد هنرهای رزمی و مبارزهٔ تن به تن، مقاوم به برخی حملات ذهنی، آکروبات، ژیمیناست و کاراگاه حرفه‌ای، خلبان و شمشیرزن خبره، صاحب سلاح‌های مدرن و سنتی می‌شود، عضو گروه‌های ابرقهرمانانه‌ای چون انتقام‌جویان مخفی، انتقام‌جویان، انتقام‌جویان ساحل غربی، مدافعان، شوالیه‌های مارول و قهرمانان برای استخدام است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار هالیوود سینمای هالیوود مینی سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم کوتاه «چوپان» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد رنجبر در تازه‌ترین حضور جهانی خود به جشنواره شورت شورتز ژاپن راه یافت و به همین بهانه از پوستر این فیلم که آرمین رنگانی طراحی آن را برعهده دارد، رونمایی شد.

جشنواره شورت شورتز از جشنواره‌های مورد تأیید اسکار است که در آن برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی، غیر داستانی و انیمیشن واجد شرایط نامزدی در بخش اسکار بهترین فیلم کوتاه خواهند بود.

این جشنواره از سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم کوتاه آسیا در توکیو برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «چوپان» در بیست و پنجمین دوره از این جشنواره از میان ۴۹۳۶ فیلم فرستاده شده به جشنواره انتخاب شده است.

«چوپان» به تهیه‌کنندگی مژگان رایگان و رضا فتح الهی‌پور روایتی است از دو ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.
جشنواره شورت شورتز از ۴ ژوئن تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) در توکیو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 3 می؛ تشویق رومن در شب سیلی خوردن کودی/ اخبار WWE
  • درخواست رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد