Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، جبرائیل برادری اظهار داشت: ثبت آمار اشتغال در کلیه تخصص های حوزه کشاورزی از قبیل صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، گوسفند داری، دامداری شیری و پرواری، باغداری، گلخانه، پرورش قارچ، در سامانه رصد به صورت مستمر انجام می شود.

به گفته وی ،شهرستان ری درخصوص اشتغال نیروهای بومی در استان تهران از شهرستان های شاخص به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری، با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی به عنوان موتور محرک رشد و توسعه اقتصادی خاطر نشان کرد: بخش ‏کشاورزی به دلیل ارتباط تنگاتنگ و بهره‌گیری فراوان از تولیدات سایر بخش‌های اقتصادی، می‌تواند نقش مؤثری در به حرکت درآوردن چرخ‌های اقتصادی ایفا کند.

برادری اضافه کرد: سامانه ملی رصد اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور ثبت اشتغال ایجاد شده و استانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظفند اطلاعات مربوط به اشتغالزایی را به صورت الکترونیکی در این سامانه وارد کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی شهرستان ری اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شهرستان ری اشتغال زایی وزارت جهاد کشاورزی شهرستان ری اشتغال زایی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند

توکل آبشناس اظهار داشت: بر اساس قانون دو مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز به مساحت تقریبی ۳۰ مترمربع بنا، ۹۰ متر دیوارکشی به طول و ۲۰ مترمربع محوطه‌سازی در اراضی باغی روستای کوهانی شهرستان نهاوند قلع و قمع شدند.

وی گفت: مالکان این اراضی بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند که در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مطابق با تبصره ۲ ماده ۱۰ و حکم ماده ۳ تخریب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند افزود: بر اساس این اقدام قانونی در اراضی کشاورزی، حدود ۸ هزار مترمربع از اراضی مرغوب به ارزش حدود ۱۲ میلیارد تومان آزاد شد.

وی افزود: این عملیات با دستور مقام قضایی و با حضور نماینده دادستان و همکاری شهرداری، نیروی انتظامی و همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • برداشت چغندر قند در دزفول