Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران ، سرهنگ حمیدرضا فرهودی گفت : در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با پدیده شوم احتکار و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی شکر در یک انباری در یکی از محله‌های این شهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کردند، ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران موفق شدند در بازرسی به عمل آمده از آن انبار ۴۲ تن شکر مربوط به تعاونی زنبورداران را که با هدف توزیع خارج از شبکه دپو شده بود ، کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی ارزش این محموله احتکار شده را برابر نظر کارشناسان، بیش از ۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و واحد صنفی متخلف هم پلمب شد.
سرهنگ فرهودی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار داشته و شهروندان در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل و موضوع را اطلاع دهند.

طبق آمار جهاد کشاورزی مازندران ، در حال حاضر هفت هزار و ۱۸۲ بهره بردار با اشتغالزایی ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در صنعت زنبور داری مازندران فعالیت دارند.

کشف بیش از ۱۲هزار عدد انواه مواد محترقه در نوشهر و ساری  

روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران همچنین به نقل از فرمانده انتظامی نوشهر از کشف هفت هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه در راستای پیشگیری از بروز آسیب ها و صدمات ناشی از انفجار مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال در آن شهرستان خبر داد. 
سرهنگ اکبر درویشی بیان داشت: به منظور پیشگیری از حوادث و آسیب های ناشی از انفجار مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال و درپی اخبار واصله مبنی بر فروش مواد محترقه توسط افرادی، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: طی عملیات مشترک پلیس فتا و کلانتری مرکزی سطح شهرستان، ۷ هزار و ۶۰۰عدد انواع مواد محترقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر خاطرنشان کرد: برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.
رییس اداره تظارت بر اماکن عمومی استان مازندران نیز از کشف چهار هزار و ۸۵۴ عدد مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز در شهرستان ساری خبر داد. 
بنابر این گزارش سرهنگ محمد باقرزاده اظهار داشت: با توجه به نزدیک‌ بودن چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، مقابله با افرادی که در رابطه با تهیه، توزیع و قاچاق این مواد در واحدهای صنفی فعالیت دارند؛ در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی افزود: کارکنان اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات تخصصی موفق به کشف ۴ هزار و ۸۵۴ عدد انواع مواد محترقه از دست فروشان سطح شهر شدند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مازندران از متصدیان واحدهای صنفی خواست: در ایام پایانی سال بالاخص چهارشنبه آخر سال، نه تنها هیچونه فعالیتی در راستای توزیع و عرضه مواد محترقه نداشته بلکه در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در رابطه با تولید و توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیر قانونی فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها مازندران سوادکوه شمالی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشفیات شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران سوادکوه شمالی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مازندران سوادکوه شمالی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشفیات شکر چهارشنبه آخر سال مواد محترقه دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و گفت: متهمین پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی مدیرکل دادگستری مازندران اظهار داشت: طبق تحقیقات انجام شده، متهمین، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد 52 ساله بوده را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: متهمین در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: پس از کسب خبر، مامورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی افزود: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه های پلیس، شناسایی و در عملیات های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مقتول، 15 سال پیش از دستگاه قضایی منفک شده و سالها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟