Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل مذهبی سخنرانی ها و افشاگری امام زین العابدین (ع) به شکلی بود که دشمن را زمین گیر می کرد، گفت: قیام مختار اگر در زمان خودش به نتیجه رسید همه آن از برکات راهنمایی ها و بیانات امام سجاد (ع) بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص سیره امام حسین (ع)، امام سجاد(ع) و حضرت عباس(ع) گفت: این بزرگواران مرد میدان عمل بودند و سردار سلیمانی راه اولیای خدا را پیش رو گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس الدین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: گام دوم نشان از این دارد هم باید مذاکره کرد و هم اینکه هم زمان در میدان عمل بود.

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به اینکه مذاکره در اتاق در بسته به هیچ وجه به نتیجه نخواهد رسید، تصریح کرد: اگر حضور میدانی نباشد و نیرو در میدان نباشد و از آنجا حمایتی صورت نگیرد به هیچ وجه مذاکرات به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه آمریکا وقتی قدرت نظامی ایران را دید مجبور به مذاکره شد، تشریح کرد: دنیا به ایران اسلامی احتیاج دارد ما باید به داشته های خود ببالیم و  به سربازان وطنی چون حاج قاسم افتخار کنیم چرا که پیرو راه امام حسین بودند.

شمس الدین در ادامه بیان کرد: حاج قاسم فردی بود با کشور های مختلف هم مذاکره می کرد و هم، در وسط میدان در حال مبارزه با دشمنان بود این نکته ای بود که حاج قاسم را در بین دیگر افراد متمایز می کرد.

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه وقتی مذاکرات به نتیجه می رسد که ما در میدان حرفی برای گفتن داشته باشیم، بیان کرد: شاید ما امام سجاد (ع) را یک فرد مظلوم و بیمار در نظر می گیریم در صورتی که چنین نبوده است و طبق گفته تاریخ امام سجاد چندین مرتبه برای جهاد به میدان آمد.

وی با اشاره به اینکه هیچ چیزی در برابر قدرت زبان نمی تواند با دشمن مقابله کند، خاطر نشان کرد: در همه زمان نیاز به جنگ رو در رو هم نیست گاها نیاز است که با قدرت زبان با دشمن مقابله کرد سخنرانی ها و افشا گری امام سجاد (ع) به شکلی بود که دشمن را زمین گیر کرد.

شمس الدین با بیان اینکه اگر بخواهیم در برابر دشمنان کوتاه بیاییم دشمنان فشار بیشتری را به ما تحمیل خواهند کرد، تصریح کرد: باید با قدرت در میدان حضور پیدا کرد اگر نیاز به صلح است صلح، و در زمانی که نیاز است با قدرت حضور پیدا کرد، قدرت را به میان بیاوریم.

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به اینکه فرمایشات امام سجاد(ع) با محوریت های سیاسی کم نیست و این نشان از در میدان بودنشان دارد، عنوان کرد: قیام مختار اگر در زمان خودش به نتیجه رسید همه آن از برکات راهنمایی ها و بیانات امام سجاد (ع) بوده است اگر راهنمایی های امام نبود قیام مختار به ثمر نمی نشست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کارشناس مسائل مذهبی امام سجاد شمس الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم