Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 در پی درخواست هموطنان مقیم و نیز کشور آذربایجان و اشتیاق برای اماکن سیاحتی، زیارتی، تاریخی و تبادلات تجاری فی مابین دو کشور، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) پس از دو سال وقفه در روز دوشنبه ۱۶ اسفند سال جاری اولین پرواز هفتگی خود را از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) پروازهای هما به فرودگاه باکو در روزهای دوشنبه هر هفته انجام می‌شود.

پرواز رفت این مسیر در روزهای دوشنبه هر هفته با شماره ۷۴۹ در ساعت ۱۴ فرودگاه حضرت امام (ره) را ترک و در ساعت ۱۵ و ۵۵ دقیقه (به وقت محلی) وارد فرودگاه شهر باکو می‌شود.

برگشت این پرواز نیز در همان روز با شماره ۷۴۸ در ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف شهر باکو پرواز و در ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه در فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی (ره) به زمین خواهد نشست.

خاطرنشان می‌شود به دلیل شیوع ویروس کرونا آخرین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به مقصد باکو در تاریخ ۸ اسفندماه ۱۳۹۸ انجام گرفته بود.

بر اساس اطلاعیه صادر شده کشور آذربایجان مسافران عازم این کشور با شرایط ذیل می‌توانند به این کشور سفر کنند.

بر اساس این اطلاعیه، تمامی مسافران بالای ۱۸ سال دارای کارت واکسیناسیون به زبان انگلیسی و دارای QR code که از آخرین نوبت واکسن فایزر، مدرنا، جانسون، آسترازنکا، سینوفارم، سینوواک ۱۴ روز گذشته باشد، می‌توانند به کشور آذربایجان سفر کنند.

همچنین مسافران بالای یک سال در پروازهای ورودی به آذربایجان باید قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در لینک https://health.behdasht.gov.ir انجام داده و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی با QR code به همراه داشته باشند.

شایان ذکر است QR code کارت واکسیناسیون و تست PCR در فرودگاه اعتبارسنجی می‌گردد و از پذیرش مسافران دارای کارت واکسیناسیون و جواب تست PCR بدون QR code، جلوگیری خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی هما حضرت امام امام خمینی آخرین مسافران پذیرش مسافران ایران ایر پرواز تهران باکو فرودگاه حضرت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.   به گزارش تسنیم، وحید فروغی‌زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره 3351 و 3350 تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.   مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس