Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:54:24 GMT

اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۵۰۰۸

اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش دوشنبه ایرنا، تراب محمدی در مراسم تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری آذرشهر، بر تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها بخصوص عرصه اقتصاد تأکید کرد و گفت: اجرای کامل اقتصاد مقاومتی و درون‌زایی در این حوزه از برنامه‌های دولت مردمی است.
 
وی در ادامه به ظرفیت‌های شهرستان آذرشهر اشاره کرد و با نام بردن از علما، سرداران و جانبازان به عنوان مفاخر ماندگار این شهرستان، گفت: وجود شهرک صنعتی شهید سلیمی و ظرفیت‌های ویژه صنعتی، گردشگری و اقتصادی زمینه مناسبی برای توسعه این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
محمدی با اشاره به پائین بودن نرخ بیکاری شهرستان آذرشهر، گفت: توجه بیش از پیش به مباحث اقتصادی و توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان، با مشارکت مردمی قابل تحقق است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اهداف و رویکردهای دولت مردمی، توجه به محرومان، اجرای عدالت، داشتن روحیه انقلابی و جهادی، تلاش برای تامین رفاه و امنیت عمومی، خوش‌رویی، حلم و سعه صدر و مدارا با مردم را از از ویژگی‌های مدیران دولت مردمی عنوان کرد.
 
وی همچنین به برخی مشکلات و نارسایی‌های شهرستان آذرشهر از جمله تصفیه‌خانه فاضلاب اشاره کرد و گفت: باید اجرای شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب آذرشهر تا پایان دولت سیزدهم تقدیم مردم عزیز این شهر شود.  
 
محمدی تأکید کرد: مردمی بودن و توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی، شناسایی آسیب‌های طبیعی و غیرطبیعی احتمالی، احصای مشکلات واحدهای صنعتی، خدمت بی‌منت به مردم، برگزاری میز خدمت، ارتباط صمیمی و مستمر با خانواده معظم شهدا، روحانیت، نخبگان و معتمداناز وظایف اصلی فرمانداران در دولت سیزدهم است.  
 
در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات زاهد محمودی در مدت تصدی فرمانداری آذرشهر، شمسعلی محمودیان به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی فرمانداران استانداری آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی فرمانداران استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی فرمانداران استانداری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم