Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

علی هاتفی اظهار کرد: متاسفانه امنیت جاده‌ها گریه رانندگان حمل و نقل برون جاده‌ای را در آورده و شاید به جایی برسد که دیگر بسیاری از رانندگان به سمت و سوی جاده‌ها نروند و دست از کار بکشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی با اشاره به مشکلات عدیده رانندگان حمل و نقل برون جاده‌ای کشور تصریح‌کرد: با افزایش عوارض توسط سازمان راهداری از چهار درصد به ۹ درصد برای رانندگان حمل و نقل برون جاده‌ای  و به راه‌ها سروسامان بخشیده شود قرار بر آن بود در بحث سروسامان بخشیدن به جاده‌ها اقداماتی صورت گیرد اما با این افزایش عوارض عملا هیچ کدام از رانندگان چیزی را در جاده ها احساس نمی‌کنند و رانندگان تنها عابر بانک برخی شده‌ اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاتفی با بیان اینکه این افزایش عوارض بدون اینکه کرایه رانندگان اضافه شده باشد اتفاق افتاد یاد آورشد: برخی از دوستان می‌گفتند که این امر تورم ایجاد نخواهد کرد در حالیکه هم اکنون تورم آن را می‌بینیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیمه تکمیلی به اسم بیمه تکمیلی است و رانندگان از بیمه تکمیلی خدماتی نمی‌گیرند، گفت: قیمت قطعات ماشین سنگین و تریلر روزانه و ساعتی افزایش می‌یابد و هنگام خرید باید هزینه را نقد باید امروز پرداخت کرده و آنگاه فردا قطعه به دست راننده برسد در حالیکه پیش از این به صورت اقساط نیز  رانندگان می‌توانستند نسبت به خرید قطعه ماشین اقدام کنند.

هاتفی لاستیک را  کماکان از جمله مشکلات عدیده  گریبان‌گیر رانندگان ماشین سنگین دانست و گفت:در حال حاضر بیشتر رانندگان برای لاستیک مانده اند و هیچ بانکی برای خرید لاستیک به رانندگان با سند ماشین تسهیلات نمی‌دهد و رانندگان نیز با گرانی لاستیک قادر به مرتفع کردن این مشکل خود نیستند.

بازرس اتحادیه بار کشور همچنین بیان کرد: در حال حاضر تعمیر موتور یک ماشین ۴۰ سال کارکرده  افزون بر ۱۵۰ میلیون  تومان بوده و یک راننده کارگر با ماهیانه ۱۰ میلیون تومان دستمزد چنین مبلغی را از کجا باید  تامین کند؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: گریه حمل و نقل تین تورم لاستیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رانندگان حمل و نقل جاده ای بیمه تکمیلی رانندگان کامیون اتحادیه بار کشور نقل برون جاده ای حمل و نقل جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم

جاده نشتیفان - قائن یکی از جاده‌های اصلی بین شهر مشهد تا شهر بیرجند محسوب می‌شود به همین جهت تردد در این جاده بسیار زیاد است، اما از وضعیت مناسبی برخوردار نیست. یکی از مشکلات اصلی این جاده باریک و خطرناک بودن آن است از سوی دیگر روکش آسفالت آن نیز نیاز به ترمیم دارد.

یک موضوع دیگر که اهمیت این جاده را زیاد می‌کند وجود بزرگترین معدن خاک آهن ایران است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم وضعیت جاده را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

مشکلات سیستم روشنایی بخشی از جاده مشکین دشت از زبان شهروندخبرنگار + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲