Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا قاسمی گفت: در این جشنواره یک پنل آموزشی با سه محور اصول بازاریابی با رویکرد آینده پژوهی، چالش‌های مالیاتی کسب و کار و اصول مشارکت در جلسات تجاری داخلی و بین‌المللی اجرایی می‌شود.

به گفته رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس، در این جشنواره از برگزیدگان حوزه علم و فناوری استان تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های جهادگران علم و فناوری با ٢٠ غرفه در حاشیه این جشنواره با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، رئیس سازمان علمی-پژوهشی و فناوری کشور، رئیس دانشگاه آزاد استان و رئیس پارک علم و فناوری فارس خبر داد.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس همچنین برگزاری میز خدمت، دورهمی کارآفرینانه، انعقاد تفاهم‌نامه با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، رونمایی از کتاب طرز فکر ریاضی و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و سلامت را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این جشنواره عنوان کرد.

قاسمی گفت: این سازمان با ٤٠ پایگاه علمی در سطح استان در حوزه‌های علمی از جمله کلاس‌های خلاقیت، کنکور و در حوزه دانش آموزی فعالیت می‌کند و ٧ مرکز رشد را در سطح شیراز شهرستان‌ها تحت پوشش دارد که در ابعاد مختلف، چون پزشکی، شیمی، مکانیک الکترونیک و ... در حال فعالیت هستند.

او همچنین هدف از وجود مرکز رشد در این سازمان را تبدیل نمونه‌های اولیه صاحبان ایده به یک نمونه صنعتی و تجاری برشمرد تا از حمایت‌های مالی بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس گفت: یکی از اهداف ما این است که هم افزایی با مراکز علمی بیرونی از جمله پارک علم و فناوری برقرار کنیم.

قاسمی همچنین رسیدن به تمدن نوین اسلامی را غایت فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه تکنولوژی و فناوری و تبدیل شدن به یک مرجع علمی عنوان کرد و گفت: کسی که به مرجع علمی تبدیل می‌شود، صاحب قدرت‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی هم خواهد شد.

او با بیان اینکه تلاشمان این است که به زنجیره علم و فناوری تکامل ببخشیم، به وجود یک خانه نخبگان در این سازمان اشاره و گفت: احصاء مسائل، چالش‌ها، فرصت‌ها و ظرفیت‌ها از اهداف این خانه ذیل ٥ کارگروه کشاورزی، سلامت، عمران، گردشگری و صنعت است.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس گفت: از آنجا که استان فارس رتبه اول تولید گیاهان دارویی را دارد، یک واحد در این سازمان هم به این امر اختصاص داده‌ایم؛ همچنین اقشار دانشور بسیج هم از دیگر ساختار‌های تشکیل دهنده این سازمان است.

قاسمی همچنین از مهمترین رسالت‌های این سازمان را هویت بخشی علمی و اجتماعی دانست و گفت: متاسفانه برای نخبگان و مخترعین کمتر ارزش قائل هستیم، در حالی‌که در پستوی شرکت و اتاق، کار با اخلاص خود را انحام می‌دهند و نیاز است برای الگوسازی در جامعه مطرح شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره جهادگران علم و فناوری سپاه فجر فارس شیراز رئیس سازمان بسیج علمی علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور