Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بر تشکیل نشست ماهانه ستاد اربعین در مهران تاکید کرد و گفت: هرگونه تغییر در روادید سفر زمینی به عتبات عالیات به اطلاع مردم خواهد رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهران، سید‌مجید میراحمدی ‌در نشست ویژه ستاد اربعین استان ایلام که در مهران برگزار شد، با بیا‌ن اینکه باید تمهیدات لازم برای لغو احتمالی روادید به عمل آید، اظهار داشت: مهران کانون اصلی اربعین در کشور است و باید تمامی تمهیدات لازم برای کنگره اربعین در این استان در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید اولویت‌های زیرساخت‌های مهران در نظر گرفته شود چرا که با ورود اربعین به فصل تابستان، سایبان‌های موجود برای مرز مهران جوابگو نیست و باید افرایش یابد، افزود: برای کنگره اربعین 1401 نیروی انتظامی با ظرفیت ملی خود وارد شهرستان مهران می‌شود تا بتوانیم شاهد نظم و امنیت در این شهرستان باشیم.

حرمین عتبات عالیات توسط گلکاران پاکدشتی گل‌آرایی می‌شودتأمین کامل پروازهای اعزام زائران به عتبات عالیاتراهکار سازمان حج و زیارت برای ارزان شدن سفر به عتبات عالیاتزائران لرستانی عتبات عالیات به استان‌های دارای ایستگاه پروازی هدایت می‌شوند

معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور  تاکید کرد: اگر تمامی تمهیدات برای اربعین سال 1401 در مهران در نظر گرفته نشود، ممکن است با مشکلات جدی مواجه شویم و این مهم اهمیت کار جهادی و شبانه روزی در حوزه اربعین را دوچندان می‌کند.

میراحمدی ادامه داد: گرم بودن هوا، برگزار نشدن کنگره اربعین طی 2 سال اخیر و همچنین پیش بینی ناپذیر بودن جمعیت سال آینده در مهران، سه مساله مهم در اربعین 1401 است که باید برنامه ریزی لازم انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه ‌لازم است همه مسوولان پای کار باشند و از ظرفیت ملی هم استفاده شود، یادآور شد: طی دو سال گذشته در انجام عملیات زیرساختی در حوزه اربعین غفلت شده ‌که برای جبران آن باید عملیات عمرانی سرعت یابد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور