Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- با پیشرفت فناوری همیشه محصولاتی با ویژگی‌های جدید ارائه می‌شوند. قابلیت‌های جدید می‌تواند شامل بازار‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، مچ بند‌های هوشمند و ابزار تناسب اندام باشند.

به گزارش فرارو، شیائومی اخیرا مجوز ثبت اختراع نمایشگر انعطاف پذیر ساعت هوشمند را دریافت کرده است. همانطور که برخی برند‌های تلفن همراه اقدام به تولید گوشی‌های تاشو کرده اند، این بار شیائومی نیز یک بند تاشو برای ساعت‌های هوشمند خود طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سری گوشی‌هایی که دارای طراحی انعطاف پذیر هستند می‌توان به گوشی‌های تاشوی amsung Galaxy Z Fold 3 و Oppo Find N، گوشی‌های رول شونده Oppo X 2021 و دستگاه‌های مفهومی TCL اشاره کرد.

اکنون نیز شیائومی با طراحی نمایشگر‌های انعطاف پذیر، ساعت‌های هوشمندی با طراحی متفاوت وارد بازار خواهد کرد. این خبر توسط یکی از پایگاه‌های اطلاعاتی پتنت چین منتشر شده است و شیائومی نیز ساخت یک بند تناسب اندام که شامل یک صفحه نمایش انعطاف‌پذیر رول شونده است را تایید کرده است. دستگاه مذکور به این صورت طراحی شده است که "A" به محل قرارگیری صفحه نمایش انعطاف پذیر اشاره می‌کند. در فهرست ثبت اختراع این طرح "دستبند هوشمند" نامیده می‌شود. طراحی منحصر به فرد بند این ساعت هوشمند بر شکل و ارگونومی بند محصولات تناسب اندام تمرکز دارد. این پتنت شامل نما‌هایی از طراحی بند تناسب اندام از زوایای مختلف است است.

شیائومی اولین تولیدکننده‌ای نیست که اقدام به طراحی نمایشگر انعطاف‌پذیر برای ابزار‌های پوشیدنی خود کرده است، در سال ۲۰۲۰ نیز شرکت Nubia یک ساعت هوشمند با نمایشگر انعطاف‌پذیر عرضه کرد که به اندازه‌ی مچ دست فرد جمع می‌شد. Nubia Watch دارای یک صفحه نمایش ۴.۰۱ اینچی AMOLED فوق انعطاف پذیر است و تمایل دارد دور مچ دست فرد بپیچد. صفحه نمایش این ساعت هوشمند از یک آلیاژ آلومینیوم سبک وزن با استفاده از فرآیند تزریق نانو ساخته شده است. در طراحی این محصول از سرامیک‌های پزشکی نیز استفاده شده است و طراحی سبکی دارد. Nubia Watch در Kickstarter راه اندازی شد و در سپتامبر ۲۰۲۰ با قیت اولیه ۱۷۹ دلار عرضه شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: ساعت هوشمند صفحه نمایش نمایشگر انعطاف پذیر شیائومی تناسب اندام انعطاف پذیر ساعت هوشمند صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود

ایسنا/آذربایجان شرقی کارگردان نمایش راز خوشه‌ی پروین اظهار کرد: این نمایش از ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت رایگان در تبریز به روی صحنه می‌رود.

امیر حجازی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه، در نشست مطبوعاتی نمایش راز خوشه‌ی پروین، گفت: این نمایش طی یک ساعت، به حالت بیوگرافی از پروین اعتصامی که فخر ایران و تبریز است اجرا می‌شود.

 وی با بیان اینکه این نمایش با همکاری شهرداری منطقه ۸ و مساعدت سازمان فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۸(گروه ققنوس) کار شده است، افزود: در این نمایش سعی داریم با یک سری تصاویر قسمت‌های مهمی از زندگی بانو پروین را در صحنه، نمایش دهیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم نزدیک‌ترین چهره‌ها را برای بازیگری در این نمایش شناسایی کنیم، ادامه داد: این نمایش به زبان فارسی بوده و از ۲۰ اردیبهشت ماه الی ۴ خرداد در تالار تربیت واقع در میدان دانشسرا ساعت ۱۹عصر به روی صحنه می‌رود.

طراح و کارگردان این نمایش افزود: این نمایش با هشت بازیگر در نقش‌های خود پروین، پدر، مادر، بردار، همسر پروین و .... برای معرفی هر چه بهتر این شاعر خوش نام ایرانی و تبریزی به روی صحنه‌ی نمایش می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف‌پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ساخته شد
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ابداع شد
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو