Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی اقتدار سپاه پاسداران در دهه پنجم انقلاب اسلامی را برگرفته از فرهنگ عاشورا و معنویت حاکم در این نهاد مقدس خواند و گفت:پاسداران با رسالت عاشورایی حماسه آفرینی می کنند و لذا سپاه ، نماد مکتب و نهضت سیدالشهدا(ع) است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در دیدار با فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی، مسئول نمایندگی ولی فقیه و معاونین مرکز پدافند هوایی اراک اظهار کرد: نامگذاری روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان روز پاسدار که از ابتکارات حضرت امام(ره) بود نشان از اهمیت و ویژگی های نهاد مقدس سپاه دارد و پاسداران با روحیه عاشورایی و اقتدا به مولای خود امام حسین(ع) در میدان های مختلف نقش آفرینی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپاه پاسداران در طول ۴۳ سال گذشته با هدایت های امامین انقلاب اسلامی و پشتوانه بسیج مردمی در همه صحنه ها و شرایط ، حضوری به موقع، کارآمد و مجاهدانه داشته و پاسداران در طول این سال ها نشان دادند که نوکر و خادم مردم هستند و آمادگی لازم برای هرگونه جانفشانی و ایثار را دارند.

سردار کریمی بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های سیره اباعبدالله الحسین(ع) دفاع همه جانبه از ارزش های اسلام و شجاعت در مقابل با ظلم و ستم و حمایت از مظلومین است و لذا سپاه، پاسدار واقعی ارزش های اسلامی است و حسینی زیستن و حسینی ماندن از ویژگی های برجسته پاسداران است.

وی اقتدار سپاه پاسداران در دهه پنجم انقلاب اسلامی را برگرفته از فرهنگ عاشورا و معنویت حاکم در این نهاد مقدس خواند و گفت:پاسداران با رسالت عاشورایی حماسه آفرینی می کنند و لذا سپاه ، نماد مکتب و نهضت سیدالشهدا(ع) است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: ساختن ایران قوی از مهمترین اهداف سپاه پاسداران است و سپاه از مردم، با مردم و برای مردم در همه صحنه ها به دنبال فرصت سازی و رفع تهدیدات است و پاسداران با اعتماد به نصرت الهی و صداقت وارد هر میدانی می شوند.

وی با تأکید بر اینکه رویکرد سپاه در گام دوم انقلاب حرکت به سمت قوی شدن در همه ابعاد است،گفت: با تکیه بر بیانیه گام دوم‌ انقلاب و بیانات نورانی مقام معظم رهبری در این راستا شتابنده حرکت خواهیم کرد و در کنار سایر نیروهای مسلح در اجرای ماموریت ها از جمله پاسداری و حفاظت همه جانبه از انقلاب اسلامی و خدمت به مردم پیش می رویم.

سردار کریمی ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت رهبری های حکیمانه امامین انقلاب، حضور مردم در صحنه های مختلف و مجاهدت نیروهای مسلح امروز در اوج اقتدار است و دشمن در همه راهبردها علیه ملت ایران با شکست جدی مواجه شده است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز به برکت روحیه دینی ، معنوی و انقلابی حاکم در ارتش جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت های چشمگیر و حضور ارتشیان با غیرت در همه صحنه ها و عرصه های مختلف هستیم و رویکرد ولایتمداری، دانش محوری، تخصص، تجربه و مردم داری ارتش بسیار قابل تقدیر است و ارتش امروز موجب دلگرمی مردم و اقتدار نظام اسلامی است.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: همه صحنه ها سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام امیر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه این نهاد عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی حد و مرز نمی‌شناسد که در همین جهت شاهد حضور و فعالیت‌های مؤثر سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر جا که انقلاب اسلامی و نظام نیازمند حرکتی جدید و اقدامی گسترده و اثرگذار بوده که سپاه توانایی انجام آن را داشته، ورود کرده و مؤثر واقع شده است.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه این نهاد مقدس از پنج نیروی مستقل و تخصصی تشکیل شده است خاطر نشان کرد: مهمترین مزیت سپاه و نیروهای نظامی کشور این محسوب می‌شود که مشمول لطف الهی هستند و بی تردید سپاه در هر عرصه ای که بنا به نیاز ورود داشته، خداوند را در کنار خود دیده و مشمول لطف خداوند شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899422

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد