Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : صورت جلسه جدیدی برای تعیین نقاط حادثه خیز صورت نگرفته است اما فهرست جدید این نقاط با همکاری دستگاههای مسئول تا 3 ماه آینده مشخص خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، رضا اکبری در حاشیه مراسم پاکسازی حریم راه ها افزود: پاکسازی حریم راهها یکی از وظایف سازمان راهداری است که هم در طول سال و هم در آستانه نوروز صورت می گیرد و به همه استانها دستورالعملی برای آماده سازی جاده ها ابلاغ کردیم و برای زیبا سازی منظر جاده ها به صورت گروهی در همین هفته  در  اقدام می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : برای این طرح حدود 10هزار راهدار و 8 هزار ماشین آلات در سراسر کشور جهت پاکسازی حریم جاده ها آماده خدمت رسانی هستند.
وی بیان کرد: در آستانه نوروز نقاط حادثه خیز در دو هفته آتی بازدید می شود که اگر علایم آشکاری سازی نقطه حادثه خیز امحا شده باشد با نصب تابلو ، خط کشی و بنر، پیش آگاهی به رانندگان داده می شود.
اکبری در پاسخ به این سوال که چرا تعدا نقاط حادثه خیزی که پلیس اعلام می کند با آمار سازمان راهداری متفاوت است تصریح کرد: تعداد نقاط حادثه خیز سه سال پیش صورتجلسه شده ولی پلیس بر اساس آمار تصادفات، نقاط حادثه خیز را اعلام می کند و معتقد است نقاط حادثه خیز جدیدی به نقاط قبلی افزوده شده و در این مورد، در سه ماه آینده فهرست جدید بروز رسانی می شود.
وی در خصوص دوربین های جاده ای نیز گفت: کمتر از 10 درصد دوربین های جاده ای خارج از سرویس هستند که به زودی به مدار برمی گردند و حدود هزار دوربین جدید نیز در جاده های کشور نصب می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نقاط حادثه سازمان راهداری نقاط حادثه خیز جاده ای جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود