Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر عبداللهی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کمیته استانی اجرای دستورالعمل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه اظهار کرد: تاکنون و از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ بیش از ۴۲۸ طرح برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی تصریح کرد: این طرح‌های تولیدی و اقتصادی بر حسب اولویت توسط دستگاه‌های اجرایی مختلف بررسی و احصا شده و در نهایت به بانک مورد نظر معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه لیست طرح‌های اولویت‌دار دستگاه‌های اجرایی استان به منظور بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ۱۸ تا پایان سال ارائه شده است، گفت: تمامی طرح‌ها در کمیته استانی بررسی و تصویب شده، طرح‌هایی که قابلیت اجرایی دارند به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

عبداللهی افزود: طبق آمار بانک‌های عامل تاکنون برای طرح‌های ارائه شده ۸۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و طرح‌های باقی مانده نیز در حال بررسی و عقد قرارداد و نیز در مرحله نهایی پرداخت قرار دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی از قبیل سازمان صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش، پارک علم و فناوری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، آموزش فنی و حرفه‌ای و ورزش و جوانان طرح‌های اولویت‌دار خود را اعلام کرده‌اند و بانک‌های عامل نسبت به بررسی و پرداخت تسهیلات لازم با توجه به شیوه‌نامه اعمال شده، اقدام می‌کنند.

عبداللهی اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در استان اردبیل خوب پیش می‌رود و از پیگری‌های انجام شده نتیجه مثبت عاید استان می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: در تسهیلات طرح‌های اعلام شده سهم مشارکت ۱.۵ برابری بانک‌ها نیز تا حدودی مشخص شده و باید تا حصول نتیجه نهایی این موارد پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر در این جلسه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی و نماینده سایر دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه اقدامات خود را تشریح کردند و نسبت به تسریع روند اجرایی و ابلاغ مصوبات تاکید شد.

کد خبر 5441338

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اردبیل تسهیلات بانکی دستگاه های اجرایی سازمان صنعت معدن و تجارت اردبیل پارک علم و فناوری جهاد کشاورزی اردبیل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی درختکاری گرد و غبار شیوع کرونا ایلام عکس استانها جهاد تبیین گردشگری دستگاه های اجرایی بانک های عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن