Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعرباف شهر دار کرمان گفت: موزه تاکسی درمی و اکواریوم پارک مطهری کرمان به مدت ۱۰ سال به استاد تجربه کار تحت قرار داد سرمایه گذاری مشترک داده شد تا استاد ضمن مراقبت از دو موزه قبلی موزه خود را هم برگزار کند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان " حسین چناریان رییس کمیسیون بودجه شورای شهر کرمان در سی امین جلسه عمومی شورا مطرح کرد: ۱۰ مصوبه در کمیسیون صادر شده است که می توان از مهمترین آنها به واگذاری ۲ عدد لچکی به متراژ ۱۰۰ متر و ۱۸ متر در شهرک صنعتی و شهرک سیدی به مبالغ ۳ میلیارد و ۱۹۶ میلیون تومان که به آن موافقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی دومین مصوبه را پرداخت کمک هزینه شهرداری به یکی از کارکنان که صاحب فرزندان سه قلو شده است، اعلام کرد و گفت: مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال کمک هزینه به وی موافقت شد.   چناریان از پرداخت بدهی های دو تشریه کیهان و کرمان امروز نیز خبر داد و گفت: تصویب شده است که مبلغ فاکتور این دو نشریه از سال ۹۸ است، پرداخت شود.   وی ادامه داد: مصبوب شده است که شهرداری با شرکت برق شمال استان تهاتر انجام دهد و به ازای بدهی ۵۹ میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال  شهرداری به شرکت برق قطعه زمینی را از املاک شهرداری به وی واگذار کند و بدهی شهرداری از قیمت زمین کسر گردد .   چناریان تاکید کرد: بدهی دو شرکت پیمانکاری شهرداری در عرصه مدیریت پسماند در خصوص حق مسکن کارگران بوده و توسط دو شرکت کار و ابتکار ، کشت و صنعت رفسنجان پرداخت نشده بود، تحت عنوان دیون پرداخت شود.   وی ادامه داد: یکی از شهروندان جهت پرداخت عوارض شهرداری در خواست  تهاتر  داده بود که به ازای پرداخت عوارض یک دستگاه لودر به شهرداری واگذار کند که طبق کارشناسی های انجام شده هم قیمت عوارض است و با توجه به نوسازی ناوگان ساخت و ساز شهرداری با این درخواست موافقت شد.   رییس کمیسیون بودجه اذعان کرد:  دو شهروند نیز در خواست تقسط حق تفکیک و حق پروانه بدون پیش پرداخت را به شورا داده بودند که با این دو درخواست تا پایان مهلت کارشناسی نیز موافقت شد.   منصور ایرانمنش رییس کمیسیون عمران و شهرداری از درخواست بازنگری منطقه ابتدای جاده کوهپایه توسط یک شهروند خبر داد و گفت: یکی از شهروندان طی در خواستی عنوان کرده است که به علت خالی شدن نخاله ها و انواع نمونه برداری ها از کوه های ابتدای جاده کوهپایه جلوه شهر از بین رفته است که لازم است در این زمینه یک نظارت جدی صورت گیرد.   در پایان محمود بابایی گفت: در ۲ ماه و نیم اخیر کار شورا تقریبا بالغ بر ۹۲۴ نفر ساعت کار کارشناسی در جلسات شورای شهر انجام  که د راین راستا از متخصصین امر کمک گرفته شده است تا مشکلات شهر به صورت تخصصی و زیر ساختی حل شود.   عشرت کردستانی در پایان خاطر نشان کرد: موزه دیرینه شناسی در پارک مطهری و همجوار با موزه تاکسی درمی و آکواریوم به استاد تجربه کار واگذار شده است.   شعر باف شهردار کرمان در پاسخ به خانم کردستانی تاکید کرد: این موزه واگذار نشده است بلکه تحت عنوان قرارداد سرمایه گذاری مشترک فی ما بین شهرداری و استاد تجربه کار متعقد شده است تا هر دو از سود این موزه ها منتفع شوند.   انتهای پیام / 

منبع: دانا

کلیدواژه: موافقت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوه قضاییه: اموال بابک زنجانی به خزانه کشور بازگشت

آفتاب‌‌نیوز :

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل و به خزانه کشور بازگشت شده است این موضوع مورد تایید رسمی بانک مرکزی قرار گرفته است.

بنا بر کارشناسی‌های صورت گرفته، این اموال، کفاف بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود و اگر بازگشت اموال قبلی را هم افزون کنیم مبلغ برگشت داده شد بیش از کل رقم بدهی و خسارت است مبلغ بدهی هم به صورد ارزی به قیمت روز برگشته است.

پرونده بابک زنجانی عفو منجر به آزادی نشده است و مجازات وی به دلیل همکاری در بازگرداندن اموال تخفیف داده شده است و وی باید بیست سال را تحمل کند.

گفتنی است؛ اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • قوه قضاییه: اموال بابک زنجانی به خزانه کشور بازگشت
  • تصمیم مهم مجلس ؛ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت + جزئیات
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان