Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های رژیم صهیونیستی در اطراف دمشق، مقابله و بیشتر آنها را منهدم کرده است.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، رسانه های سوریه گزارش دادند که حملات اسرائیل منطقه جنوبی را هدف قرار داد.
در همین حال یک منبع آگاه امنیتی خاطرنشان کرد، این حمله موجب شهادت دو شهروند سوری و وارد آمدن خسارت مادی شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساعاتی پیش از آن، سانا از شنیده شدن صدای چندین انفجار در اطراف دمشق خبر داده بود.
در همین حال، خبرگزاری "سانا" گزارش داد که سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق به رهگیری موشک‌های رژیم صهیونیستی در آسمان شهر دمشق شده است.
در حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق 2 غیر نظامی سوری شهید شدند.
دولت سوریه بارها در بیانیه ها و نامه هایی که برای سازمان ملل متحد نوشته حملات رژیم صهیونیستی به این کشور را محکوم کرده است.
پیشتر نیز، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تجاوز‌های متوالی رژیم صهیونیستی به اراضی سوریه همزمان با حملات تروریست‌ها در راستای استراتژی توطئه‌ها ضد سوریه است. این حملات به علت پایبندی سوریه به مواضع اصولی خود است.
وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: سوریه در دفاع از اراضی و ملت خود و حاکمیتش با استفاده از همه ابزار طبق قانون اساسی و منشور سازمان ملل و قوانین بین‌المللی، درنگ نخواهد کرد.
گفتنی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار‌ها از حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های جولان اشغالی یا از منطقه تنف تحت اشغال آمریکا به سمت اهدافی در سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

دو غیر نظامی سوری به شهادت رسیدند
خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) از شهادت دو غیر نظامی سوری در نخستین ساعات صبح امروز - دوشنبه - بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نقاطی از اطراف پایتخت (دمشق) خبر داد.
سانا به نقل از یک منبع نظامی گزارش کرد: حوالی ساعت 5 بامداد امروز رژیم صهیونیستی از جنوب بیروت نقاطی را در اطراف دمشق هدف حمله هوایی قرار داد که به گفته او این حملات با پاسخ پدافند هوایی سوریه مواجه شد.
به گفته این منبع نظامی که نامی از او برده نشده، علاوه بر شهادت دو غیر نظامی، حملات هوایی رژیم صهیونیستی خساراتی هم به دنبال داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحولات سوریه رژیم صهیونیستی غیر نظامی سوری دو غیر نظامی اطراف دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»

تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدتی قبل شعری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در آستانه عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن را در جلسه‌ای خواندند منتشر شد؛ در ادامه تصاویری از این شعر و تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل پیش از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 749284

دیگر خبرها

  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • گوترش: عملیات در رفح یک تراژدی ویرانگر خواهد بود/ درباره گورهای جمعی تحقیق شود
  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه