Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@11:40:53 GMT

خریداری ۷۰درصد سهام ایران سامانه توسط یکتانت

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۰۷۲۰

خریداری ۷۰درصد سهام ایران سامانه توسط یکتانت

به گزارش اقتصاد آنلاین، سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت در یک نشست خبری با اعلام این خبر، گفت: یکتانت از حدود 4 سال پیش به دنبال شروع همکاری با ایران سامانه بوده تا به هدف اصلی خود یعنی تبدیل شدن به مقصد دیجیتال مارکتینگ ایران برسد.

مدیرعامل یکتانت با اشاره به کمکی که تیم قوی ایران سامانه می‌تواند به این مجموعه بکند، افزود: البته علت اصلی که باعث تصمیم سرمایه‌گذاری در ایران سامانه شد، فقط تیم و زیرساخت‌های قوی این سرویس نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی خاطرنشان کرد: ایران سامانه دیتاهایی دارد که می‌تواند دراختیار ما قرار دهد تا در تبلیغاتمان از این دیتاها استفاده کنیم و متناسب با شرایط تبلیغاتمان را در سایت‌ها تغییر دهیم و توجیه اصلی ارتباط میان یکتا نت و ایران سامانه این دیتاها است.

به گفته مومنی، ارزش ایران سامانه ۱۸ میلیارد تومان برآورد شده است که یکتانت ۷۰ درصد از سهام این شرکت را خریداری کرده است البته با خرید این میزان از سهام قرار نیست تغییری در تیم مدیریتی این شرکت ایجاد شود.

عادل خالقی، رئیس هیئت مدیره و بنیان‌گذار ایران سامانه که در این نشست حضور داشت، با اشاره به ظرفیت‌های ایران سامانه گفت: ایران سامانه به بلوغ خودش رسیده و حالا وقت آن است که بتواند تجربه‌های جدید دیگری را کشف و ظرفیت‌های خودش را به ثمر برساند.

خالقی این سرمایه‌گذاری و آینده ایران سامانه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این اقدام منجر به رشد بیشتر این مجموعه خواهد شد.

در ادامه مهدی دانا، مدیر کسب‌وکار ایران سامانه نیز درباره مزیت رقابتی ایران سامانه گفت: ایران سامانه پایداری و امنیت را برای مشتریانش به ارمغان آورده که بسیاری از سایت‌های فعال در این بخش امکان ارائه آن را ندارند .

وی درباره آینده این همکاری نیز تاکید کرد: با این سرمایه‌گذاری ایران سامانه می‌تواند به سمت مسیرهای جدید زیادی برود و ظرفیت‌های بیشتری را ایجاد کند.

به گفته مدیر کسب‌وکار ایران سامانه تمرکز اصلی این مجموعه در افق کوتاه‌مدت، بر مشتریان فعلی و خدماتی است که اکنون عرضه می‌کند و در بلندمدت، به‌دنبال کارهای جدید و خدمات متفاوت‌تر خواهند رفت.

اخبار مرتبط ۱۲:۳۱:۰۲ بیت کوین مجددا به ۳۰ هزار دلار سقوط می کند؟ ۰۹:۳۲:۲۷ خبر خوب برای مادران؛ فرزندتان سهام رایگان می گیرد ۲۳:۲۱:۱۱ واریز سود سهام از طریق سجام، الزامی شد ۱۷:۳۲:۴۲ بارسلونا وارد متاورس می شود ۰۶:۲۶:۱۶ شستا بورس را سرخپوش کرد ۱۵:۳۴:۴۰ تبعات جنگ اوکراین و روسیه؛ عجله آبراموویچ برای فروش چلسی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام دیجیتال یکتانت سهام ایران ایران سامانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک شهر یکی از مالکان جدید باشگاه پرسپولیس قصد داشت برای اولین حرکت برای حمایت از سرخپوشان بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان را خریداری کند و در نهایت هواداران با پرداخت دو هزار تومان بلیت ها را تهیه کنند و ما التفاوت رقم بلیت را بانک شهر بپردازد اما با این درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.

پیش از این هم سازمان لیگ اعلام کرده بود هیچ باشگاهی از این پس حق ندارد بلیت بازی های تیمش را خریداری کند. البته پرسپولیس مدعی است که قصد رایگان کردن بلیت را نداشته اما با این حال باز هم سازمان لیگ با این خواسته موافقت نکرده است.

بازی پرسپولیس و سپاهان از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم