Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری «شینهوآ» وزیر امور خارجه چین با اشاره به اینکه ریشه مشکلات شبه جزیره کره تهدیدهای امنیتی خارجی برای کره شمالی می باشد و نگرانی های امنیتی مشروع این کشور برای دراز مدت حل نشده باقی مانده است، گفت: « ما چینی ها معتقدیم برای درمان بیماری و یا درست کردن یک اشتباه باید اول ریشه یابی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

«وانگ یی» در کنفرانس خبری در حاشیه پنجمین جلسه سیزدهمین کنگره ملی مردم خاطرنشان کرد برای حل مسئله شبه جزیره کره، تمامی طرفین باید در مسیری یکسان قدم بردارند. وی همچنین افزود  یک سری اقدامات مثبت از سوی کره شمالی با هدف پیشرفت مذاکره از سال ۲۰۱۸ اتخاذ شده است اما هنوز بازخوردی از طرف مقابل دریافت نشده که این موضوع وضعیت بی اعتمادی مشترک میان کره شمالی و آمریکا را بدتر  و پیشنهاد گفت و گو و مذاکره را به شعاری توخالی بدل می کند. 

وزیر امور خارجه چین در پایان سخنانش گفت اخیرا متوجه شدیم طرف آمریکایی اعلام کرده خصومتی با کره شمالی ندارد و خواهان حل مسائل از طریق دیپلماتیک می باشد به این ترتیب ما خواستار اقدامات ملموس از سوی آمریکا و ایجاد اعتماد مشترک میان دو کشور هستیم. 

برچسب‌ها کره شمالی چین ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری جنگ در اوکراین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره شمالی چین ایالات متحده آمریکا کره شمالی چین ایالات متحده آمریکا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد

مرجع تقلید شیعیان از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور قدردانی کرد و گفت: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، این‌ها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد
  • تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد