Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضل الله رنجبر گفت : با وجود شرایط کرونا اگر مسافری وارد این شهرستان شود تمهیدات لازم را برای میزبانی از آنان فراهم خواهیم کرد.

به گفته فرماندار شهرستان کرمانشاه اکنون زیباسازی شهر در ابعاد مختلف، تامین امنیت عمومی مسافران، رسیدگی به وضعیت پارک ها، لکه گیری آسفالت معابر عمومی و فراهم سازی اماکن گردشگری و تاریخی در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی شرایط اضطراری برای حضور گسترده میهمانان نورزی انجام شده است، مصوب شده است که ادارات دولتی شیفت خدمت رسانی خود را در نوروز فعال کنند و دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز فعال خواهند بود.

 ۲ نمایشگاه سوغات سرا و صنایع دستی در منطقه طاقبستان برپا خواهد شد و اکیپ‌های هایی متشکل از دستگاه‌های خدمات رسان در ورودی و خروجی‌های شهر مستقر می‌شوند.

دستورالعمل های بهداشتی در اماکن گردشگری شهرستان رعایت شوند ۶ گروه نظارتی متشکل از دستگاه‌های نظارتی در ایام نوروز بر فعالیت اماکن گردشگری سطح استان نظارت خواهند داشت.

به گفته رنجبر: شهرداری باید در رابطه با روشنایی پارک‌ها اقدامات لازم را انجام دهد و ادارات برق شهرستان گشت‌های شبانه برای رفع نقض روشنایی معابر فعال خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه زیباسازی شهر پارک جنگلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا

 «فاطمه حیدرآبادی» بانوی کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران به اولین مرحله اردوی انتخابی ملی پوشان فراخوانده شد.

 این مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان با حضور ۳۰ بازیکن از ۱۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 ملی پوشان تیم سپک تاکرای بانوان ایران خود را برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی که قرار است شهریورماه به میزبانی کشور تایلند برگزار شود، آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند