Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:18:34 GMT

۱۰۰۰ تن برنج تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۱۱۷۰

۱۰۰۰ تن برنج تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری روز دوشنبه در نشست خبری قرارگاه امنیت غذایی خراسان جنوبی از توزیع ۶۵۳ تن برنج هندی تنظیم بازار با قیمت مصرف‌کننده ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خبر داد و افزود: همچنین ۴۰۰ تن برنج تایلندی به قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع این اقلام از شنبه هفته آینده در استان آغاز می‌شود، اظهار کرد: همچنین این میزان برنج طی دو مرحله در ماه جاری و فروردین ماه سال آینده توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با بیان اینکه ۶۵۰ تن برنج پاکستانی در انبارهای خراسان جنوبی ذخیره سازی شده است، گفت: موجودی کالاهای اساسی تنظیم بازار در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد و توزیع آن هم بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: خوشبختانه طی روزهای پایانی سال جاری هیچ مشکلی در زمینه تأمین و توزیع اقلام اساسی در استان نداریم.

جعفری با اشاره به تأمین گوشت مرغ منجمد بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار ۲۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: سه میلیون و ۷۰۰ هزار تن مرغ نطفه‌دار با قیمت شش هزار تومان در بین مرغداران خراسان جنوبی توزیع شده است.

جعفری با بیان اینکه صادرات مرغ زنده به سیستان و بلوچستان در حال انجام است، گفت: با پیگیری‌های انجام شده تولید روزانه گوشت مرغ گرم در خراسان جنوبی از ۱۸۰ تن فعلی به ۲۲۰ تن در پایان سال افزایش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میزان مصرف گوشت مرغ گرم روزانه در استان ۴۰ تن است، افزود: این میزان تا پایان سال تا ۸۰ تن افزایش می‌یابد.

جعفری با بیان اینکه میزان تولید تخم مرغ روزانه در خراسان جنوبی ۹۰ تن است، اظهار کرد: از این میزان ۳۰ تن مصرف داخلی بوده مازاد مصرف هم به استان‌های همجوار ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۷۰ تن گوشت گوساله و ۲۷ تن گوشت گوسفندی منجمد با قیمت تنظیم بازار در حال توزیع است.

وی از ذخیره‌سازی هزار و ۲۰۰ تن شکر نیز در انبارهای استان خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم شکر برای مصرف کننده ۱۵ هزار و ۴۰۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: نوروز ۱۴۰۱ بیش از ۶۵ درصد واحدهای صنفی و ۷۲ درصد واحدهای میوه شیفت بندی کشیک نوروزی هستند.

وی با اشاره به نظارت‌های انجام شده بیان کرد: در حوزه تنظیم بازار طی دو ماه گذشته ۵۳ میلیارد ریال پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی و درج نکردن قیمت به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

جعفری با بیان اینکه در حوزه آرد و نان پنج هزار و ۸۹۴ بازرسی انجام شده است، گفت: همچنین از چهار هزار و ۱۹۸ گزارش ستاد خبری به سه هزار و ۱۷۵ مورد پاسخ داده شده است.

وی با بیان اینکه برای ۵۵ واحد صنفی پرونده تخلف به ارزش ۳۵ میلیارد ریال صادر و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است، افزود: همچنین ۲۱ هزار و ۸۴۲ بازدید در حوزه کالاهای اساسی انجام شده است.

جعفری ادامه داد: ارزش ریالی تخلفات ارجاع شده به تعزیرات در حوزه کالاهای اساسی بیش از ۱۸ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال بوده است.

کد خبر 5441491

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی جعفری جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیرجند بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی درختکاری گرد و غبار عکس استانها ایلام شیوع کرونا مشهد جهاد تبیین خراسان جنوبی تنظیم بازار انجام شده گوشت مرغ تن برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد