Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد نیوز، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دومین طرح فروش محصولات خود را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر به اجرا درمی آورد.

در این طرح که از سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه به مدت سه روز اجرا می شود، رانا پلاس، ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت مصوب و با موعد تحویل سه ماهه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در طرح فروش فوق العاده، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است.

در صورتی که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش فوق العاده باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی تعیین می‌شوند و در غیر این صورت ثبت‌نام نهایی بدون قرعه‌کشی انجام خواهد شد. مراسم قرعه‌کشی این طرح نیز در روز شنبه ۲۱ اسفندماه و همزمان با قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده برگزار خواهد شد.

کد خبر 662495 برچسب‌ها ايران خودرو فروش فوق‌العاده مادر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ايران خودرو فروش فوق العاده مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی