Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در پایان مرحله دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال ایران تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برغم پذیرش نخستین شکست فصل خود با یک بازی بیشتر از فولاد سپاهان اصفهان، با ۲۶ امتیاز از ۱۴ بازی، صدرنشین لیگ برتر باقی ماند.

فولاد سپاهان اصفهان نیز با ۲۴ امتیاز از ۱۳ بازی در رده دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن اصفهان هم با ۲۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

صنعت مس کرمان با برد امشب مقابل سپاهان نوین ۱۶ امتیازی شد و جایگاه چهارم را از آن خود کرد. زغال سنگ طبس با ۱۴ امتیاز و سپاهان نوین نیز با ۱۳ امتیاز در جایگاه‌های پنجم و ششم ایستادند.

جایگاه هفتم و هشتم جدول نیز به ترتیب در اختیار نفت و گاز گچساران با ۱۰ امتیاز از ۱۳ بازی و رعد پدافند آمل با ۹ امتیاز است.

در انتهای جدول رده بندی نیز تیم ستارگان دشتستان با ۴ امتیاز و و جایگاه نهم و پاس ناجا قم با ۲ امتیاز و جایگاه دهم قرار گرفته‌اند.

نتایج کامل مسابقات مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال به شرح زیر است:

فولاد سپاهان اصفهان ۳۴ - پاس ناجا قم ۲۰

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۴۱ - رعد پدافند آمل ۲۴

ذوب آهن اصفهان ۳۱ - نفت و گاز گچساران ۲۴

زغال سنگ طبس ۲۸ - مس کرمان ۲۶

سپاهان نوین ۳۴ - دشتستان ستارگان ۲۲

نفت و گاز گچساران ۳۲ - زغال سنگ طبس ۳۱

ذوب آهن اصفهان ۳۲ - رعد پدافند آمل ۲۵

پاس ناجا قم ۳۲ - ستارگان دشتستان ۳۰

فولاد سپاهان اصفهان ۲۲ - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۱۹

مس کرمان ۲۷ - سپاهان نوین ۲۶

برچسب‌ها فدراسیون هندبال لیگ برتر هندبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال لیگ برتر هندبال فدراسیون هندبال لیگ برتر هندبال فولاد سپاهان اصفهان لیگ برتر هندبال سپاهان نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس نفرات زیر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال آبی پوش ملاسانی می‌روند که هدایت آن بر عهده سیاوش اکبرپور است:

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی.

همانطور که مشخص است پیام نیازمند پس از چند مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان دیده می‌شود و جایگزین نیما میرزازاد شده است.

نکته قابل توجه دیگر در ترکیب سپاهان مقابل استقلال ملاثانی غیبت شهریار مغانلو آقای گل رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب اصلی و حضورش روی نیمکت است و این تصمیم در حالی از سوی مورایس اتخاذ شده که رضا اسدی، محمد جواد حسین نژاد و فرشاد احمدزاده نیز به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در مصاف جام حذفی را پیدا نکرده‌اند. 

در سایر پست‌ها و مناطق زمین شاهد تغییر آنچنانی و غیر منتظره‌ای در ترکیب سپاهان نیستیم و حالا باید دید طلایی پوشان اصفهانی که در لیگ برتر به دو پیروزی پیاپی دست یافته‌اند آیا می‌توانند از مصاف یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم دست اولی استقلال ملاثانی با پیروزی از زمین خارج شوند یا خیر.

دیگر خبرها

  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین