Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان، گفت: خبرگزاری ایسنا مستقل، انقلابی و هدایت کننده ذائقه مخاطب به اخبار درست و صادقانه است.

ابراهیم شهبازی، رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های بسیار زیادی را در حوزه های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و سایر حوزه ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کنار این فعالیت ها، عملکرد خبرگزاری های ایسنا و ایکنا توانسته‌ است علاوه بر اینکه نگاه عمومی جامعه را ارتقاء دهد، ذائقه مخاطب را از دسترسی به اخبار سریع و نادرست به سمت اخبار صحیح و دقیق تغییر دهند، ادامه داد: اخباری که در خبرگزاری ایسنا منتشر می‌شود، مفید، امید بخش و خوب است و این رسانه تلاش کرده است تا مستقل باشد.

شهبازی، با بیان اینکه "ایسنا" امروز در سطح ملی و بین‌المللی حرف‌های بسیاری را برای گفتن دارد، خاطرنشان کرد: تا چند سال آینده شاهد ارتقای تمام و کمال این خبرگزاری در استان گلستان خواهیم بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه خبرگزاری "ایکنا" رسالت عظیم فرهنگی را بر عهده دارد، افزود: این رسانه در حوزه‌های دینی و قرآنی فعالیت می کند و به معنای واقعی گفتمان‌سازی ارزش‌های معنوی را بر عهده دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی گلستان در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به "فرهنگ" به عنوان یک "صنعت" نگاه می کند، توضیح داد: مجموعه جهاد دانشگاهی از درآمدهای خود مدیریت می شود و عملکرد خوبی را دارد.

شهبازی، با اشاره به اینکه در ابتکاری جالب، واحد فرهنگی جهاد یک مرکز تولید محتوا را در فضای مجازی ایجاد کرده است، گفت: "فرهنگ" زیربنای کشور است و جهاد دانشگاهی برای همه بخش های آن نیز طرح و برنامه دارد.

هم افزایی عامل توسعه و پیشرفت است

دکتر محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این جلسه، خاطر نشان کرد: همانطور که از نامش پیداست، پیشگامان عرصه جهاد دانشگاهی از فعالان عرصه دانشگاهی کشور می باشند که اهل مطالعه، اندیشه و علم هستند.

وی با بیان اینکه هم افزایی همیشه زمینه ساز توسعه و پیشرفته است، ادامه داد: باید از تجربیات دانشگاهیان به خصوص جهادگران در بسیاری از زمینه‌ها بهره مند شد.

رعیت، با تاکید بر اینکه باید برای حل مسایل فرهنگی، ویژه اقدام کنیم، افزود: با اولویت بندی می توانیم مشکلات حوزه فرهنگ را مرتفع کنیم و برای این منظور تجربه جهاد دانشگاهی بسیار خوب و مفید است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه باید اصحاب قلم و رسانه به همه قضایا هوشمندانه نگاه کند، افزود: نیازهای جامعه باید سنجیده شود و باید بگوییم که جهاد دانشگاهی می‌تواند علاوه بر حوزه پژوهش، در حوزه آموزش نیز نقش بهینه ای را ایفا کند.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست، اثر خوشنویسی "علیرضا سعیدی" از اساتید فوق ممتاز خوشنویسی ایران که از جهادگران جهاد دانشگاهی استان گلستان می باشد، توسط رئیس جهاد دانشگاهی گلستان به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهدا شد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایسنا ایکنا رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم

اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است