Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهور فرهنگ ایثار و شهادت را بزرگ‌ترین موهبت نهادینه‌ شده در کشور خواند و گفت که دولت سیزدهم با همه توان برای رفع مشکلات جانبازان تلاش خواهد کرد.

به گزارش ایران آنلاین، محمد مخبر شامگاه دوشنبه‌ (شانزدهم اسفند) همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) در فضایی صمیمانه با جانبازان مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی دهکده نشاط ولیعصر (بقیه‌الله) دیدار و گفت‌وگو کرد و پای درد و دل آنان نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در سالن ورزشی و بدنسازی این مجتمع حضور یافت و ضمن همراهی با جانبازان ورزشکار، از نزدیک نظاره‌گر تمرینات ورزشی آنان در رشته‌های بسکتبال، بدنسازی و فوتبال‌دستی توسط جانبازان مجتمع بود.

معاون اول رئیس‌جمهور پس از استماع سخنان و مشکلات جانبازان در سخنانی با تبریک میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: در نخستین جلسه هیأت دولت، گزارشی از مشکلات مطرح شده ارائه و مسائل را پیگیری خواهم کرد.

مخبر با بیان اینکه تمامی جانبازان به ویژه عزیزان ۷۰ درصد و خصوصاً جانبازان نخاعی با مسائل و مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند، افزود: این جانبازان و خانواده‌های آنان بسیار تحت فشار هستند که تلاش خواهیم کرد تا حد امکان به مطالبات این عزیزان پاسخ دهیم.

معاون اول رئیس‌جمهور به نقش فرهنگی ایثارگران و جانبازان در کشور اشاره و خاطر نشان کرد: اگرچه ممکن است دشمنان از تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته برخوردار باشند، اما فاقد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و این بزرگ‌ترین موهبتی است که شهدا، جانبازان و ایثارگران در کشور ما آن را نهادینه کرده‌اند.

مخبر با بیان اینکه باید در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته تلاش شود، تصریح کرد: باید در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور به موضوعات فرهنگی توجه بیشتری معطوف شود و شجاعت و رشادت‌های فرماندهان دفاع مقدس به عنوان الگو به جوانان معرفی شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد دولت سیزدهم بتواند دین خود را به جانبازان ادا کرده و مسائل و مشکلات آنان را مرتفع کند.

در این دیدار، جانبازان مجتمع دهکده نشاط ولیعصر نیز پیش از سخنان معاون اول رئیس‌جمهور مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.

 

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت با حضور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیران عامل و مدیریت‌های امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت با حضور مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیران عامل شرکت‌های نفت و گاز پارس، ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان، مدیریت‌های امور حقوقی و منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت تشکیل شد.

در این نشست مشکلات ناشی از اعمال سقف خالص حقوق، عدم معافیت فوق‌العاده‌های مربوط به مشاغل و مزایای رفاهی از شمول مالیات و اعمال سقف پاداش سنوات خدمت کارکنان صنعت نفت مطرح شد.

در این باره ضمن بررسی احکام تکلیفی در قوانین بودجه سالانه کشور درباره اعمال محدودیت‌های مورد اشاره در صنعت نفت، مقرر شد با توجه به وجود ظرفیت قانونی افزایش سقف حقوق کارمندان صنعت نفت طبق بند «پ» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای حقوق و دستمزد کشور و هیئت وزیران، پیشنهادهای شرکت‌های اصلی اخذ، جمع‌بندی و به شورای حقوق و دستمزد ارائه شود، همچنین به‌منظور ارائه دستاوردهای حوزه صنعت نفت در سال‌های اخیر و اهداف و برنامه‌های مصوب‌شده برای افزایش تولید و نقش سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف یادشده از حضور مدیران عامل شرکت‌ها نیز در نشست‌های تصمیم‌گیری شورای حقوق و دستمزد کشور استفاده تا به تصمیم مطلوب‌تر منجر شود.

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه