Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی انگلیس از یکی دیگر از چهره‌های شاخص لیگ برتر هم جلو زد. 

شمار گل‌های لیگ برتری هری کین از تیری آنری سبقت گرفت.

به گزارش طرفداری، دو گلی که مهاجم تاتنهام در جریان پیروزی ۵-۰ تیمش مقابل اورتون به ثمر رساند، شمار گل‌های لیگ برتری او را به عدد ۱۷۶ رساند. او حالا نه تنها از رکورد گلزنی مهاجم پیشین آرسنال در این مسابقات جلو زده است، بلکه فقط ۱ گل با رکورد فرانک لمپارد فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر انگلیس آلن شیرر - ۲۶۰ وین رونی - ۲۰۸ اندی کول - ۱۸۷ سرجیو آگوئرو - ۱۸۴ فرانک لمپارد - ۱۷۷ هری کین - ۱۷۶ تیری آنری - ۱۷۵ رابی فاولر - ۱۶۳ جرمین دفو - ۱۶۲ مایکل اوون - ۱۵۰

اخبار داغ 

کارت قرمز امین قاسمی نژاد؛ صحنه‌ ای که کسی متوجه نشد روزبه چشمی از بازی با نفت آبادان محروم شد استفانو پیولی: اینتر شانس اصلی اسکودتو است؛ برای خرید ژیرو یک تماس ویدئویی کافی بود داوید دخیا: یک روز منچستریونایتد را به جایگاه واقعی‌اش بر می‌گردانیم 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم

تیری آنری و جیمی کرگر با کیت عبدو که یکی از هواداران منچستریونایتد است در خصوص احتمال حضور شیاطین سرخ در لیگ کنفرانس اروپا شوخی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • کمک بایرن به کین
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر