Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، ایران خودرو به مناسبت اعیاد شعبانیه دومین مرحله فروش خود ویژه مادران را  با تحویل سه ماهه از امروز (سه شنبه 17 اسفند) آغاز و تا روز پنجشنبه 19 اسفند ادامه پیدا می کند.

بر اساس اعلام ایران خودرو، این طرح در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است و مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ 19 آبان 1400متولد شده اند، امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان از امروز سه شنبه 17 اسفند تا پنجشنبه 19 اسفند می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه به شرح زیر است:

شرایط این بخشنامه نیز به صورت زیر اعلام شده است:

اخبار مرتبط ۰۹:۱۷:۵۲ فروش فوق العاده ایران خودرو (۱۷ اسفند) + لینک و جزییات ۰۹:۳۵:۱۹ اعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ( ۱۴ اسفند) + جزییات و لینک ۱۷:۱۹:۰۳ فروش فوری ایران خودرو ۲۱ بهمن ماه + جزییات و لینک ثبت نام ۱۰:۵۲:۰۰ ثبت نام پیش فروش ایران خودرو شروع شد+ جزییات و لینک ۰۹:۳۶:۵۷ فروش فوری ایران خودرو؛ ۱۳۰۰ میلیارد تومان رانت از جیب سهامداران پرداخت شد ۱۸:۱۹:۱۶ کدام خودرو را در ثبت نام ایران خودرو بخریم؟ / شانس برنده شدن در فروش فوری چقدر است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو فروش فوری محصولات ایران خودرو فروش فوری ایران خودرو فروش فوری ایران خودرو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | درخواست برخی چهره‌های حامی اغتشاشات برای بازگشت به ایران

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از فارس، یک منبع آگاه از ابراز پشیمانی برخی چهره‌های فعال که در ایام اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی» به خارج از ایران رفته بودند، خبر داده است.
به گفته این منبع آگاه برخی از این چهره‌ها همچنین درخواست‌های را مستقمیا و یا با واسطه برای بازگشت به ایران مطرح کرده‌اند.
عدم توفیق در موضوعات کاری، حس فریب خوردن از اپوزیسون خارج نشین و اختلافات و از هم گسیختگی ضدانقلاب، سبب ناامیدی، پشیمانی، احساس سرخوردگی و برخی بیماری‌های روحی در این چهره‌ها شده است.

کد خبر 847550 برچسب‌ها اغتشاش خبر ویژه

دیگر خبرها

  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • فوری | درخواست برخی چهره‌های حامی اغتشاشات برای بازگشت به ایران
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان