Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:58:29 GMT

کاشت ۹۳۰۰ اصله نهال توسط سپاه و بسیج در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۴۱۴۹

کاشت ۹۳۰۰ اصله نهال توسط سپاه و بسیج در کردستان

سردار سیدصادق حسینی در ویژه برنامه کاشت نهال‌های مثمر در نواحی شمال شرقی سنندج در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: درختکاری یکی از فرهنگ‌های خوب و اثربخش ایرانیان است و کاشت درخت در نشاط محیط زیست و سالم سازی آب و هوا تأثیرگذار است.

وی افزود: در آموزه‌های اسلامی نیز تأکیدات بسیاری بر حفاظت از منابع طبیعی و کاشت درخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج امسال نیز همچون سنوات گذشته در امر درختکاری مشارکت دارد و در مجموع ۹ هزار و ۳۰۰ اصله درخت در نقاط مختلف استان را غرس می‌کنند.

سردار حسینی افزود: در طول هفته منابع طبیعی هشت هزار و ۶۰۰ اصله نهال غیر مثمر و ۷۰۰ اصله نهال مثمر در نقاط مختلف استان غرس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب طرح‌های محرومیت زدایی اقدام به ساخت راه‌های بین مزارع و پروژه‌های آبیاری برای کشاورزان استان می‌کند و این روند با بسیج امکانات و نیروها ادامه دارد.

کد خبر 5441762

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج درختکاری بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی درختکاری گرد و غبار عکس استانها ایلام شیوع کرونا جهاد تبیین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت