Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم اکبری گفت: به منظور استقبال از بهار و آغاز سال نو شهرداری منطقه هفت برای آماده سازی پارک‌ها و بوستان‌های محلی و میادین سطح منطقه، اقدام به کاشت بیش از ۲۲ هزار متر مربع گلکاری شامل گل شب بو، بنفشه، میمون و ... و همچنین هرس درختان و کود دهی فضای سبز، هرس گل‌های رز انجام شده است.

به گفته او، امسال بیش از ۱۰ هزار اصله درخت در سطح منطقه کاشته شده است که از این تعداد ۲ هزار اصله درخت در ارتفاعات و ۸ هزار اصله درخت در سطح منطقه غرس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه هفت گفت: با توجه به روز درختکاری در ۱۵ اسفند ماه توزیع بیش از ۳ هزار اصله نهال رایگان در بین شهروندان نیز انجام شده است که که بی‌تردید نقش به‌سزایی در تامین سرانه فضای سبز خواهد داشت.

به گفته او، پاکسازی ورودی شرق شیراز و معابر و خیابان‌های سطح منطقه، آماده‌سازی و پاکسازی فضا‌های شهری به خصوص معابر اصلی و پیاده‌رو‌ها، پارک‌ها، نورپردازی پارک‌ها و مسیر‌های پرتردد، رنگ آمیزی جداول و دیوار‌های سطح منطقه، آماده سازی سرویس بهداشتی سطح منطقه و پارکها، پاکسازی زمین‌های باز و رفع نازیبایی‌ها و جمع آوری بنر‌های غیر مجاز در سطح منطقه، رنگ آمیزی مبلمان شهری و سطل‌های زباله از جمله اقداماتی است که به مناسبت ایام نوروز در سطح منطقه در حال‌انجام است.

این مقام مسئول گفت: تعویض، تعمیر و شستشوی تابلو‌های راهنمای انتظامی، خط کشی محل عبور عابران پیاده، رنگ آمیزی مبلمان شهری و سطل‌های زباله، رنگ آمیزی جداول، شستشو، نظافت و غبارروبی نمازخانه‌های پارک‌های سطح منطقه از دیگر اقداماتی است که به مناسبت استقبال از ایام نوروز در سطح منطقه هفت در حال انجام است.

اکبری گفت: با توجه به اینکه ورودی شرقی شیراز از بزرگراه خلیج فارس در سطح منطقه هفت قرار دارد ایستگاه راهنمای مسافران نوروزی نیز در سایت خرم شکوه با اجرای فرش گل، استقرار نیرو‌ها جهت راهنمای مسافران نوروزی و برپایی سفره هفت سین نوروزی راه اندازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری منطقه هفت کاشت گلکاری ایام نوروز 1401 سطح منطقه منطقه هفت هزار اصله رنگ آمیزی پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر