Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ طی مراسمی با حضور سرپرست هلدینگ سلولزی تامین‌گستر نوین(تاسیکو) و هیأت همراه، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران و همکاران کاغذسازی کاوه، از آقایان علی صادقی، احمد احمدی، جواد احمدی، عباس خانکی، مجید عرب ساوجی، ابوالفضل اروجی، داریوش عاجلو و اسماعیل نوربخش به پاس خدماتشان در کارخانه کاغذسازی کاوه تجلیل و قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل و نایب رییس هیات‌مدیره کاغذسازی کاوه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خوش‌آمدگویی به سرپرست تاسیکو، هیأت همراه و مهمانان، با ابراز خرسندی از حضور ایشان در جمع خانواده چکاوه، طی سخنانی از زحمات و خدمات صادقانه بازنشستگان قدردانی و برای ایشان روزهای خوش همراه با سلامتی و آرامش را از خداوند بزرگ مسئلت نمود.

شایان ذکر است این مراسم در حاشیه بازدید سرپرست هلدینگ سلولزی تامین‌گستر نوین(تاسیکو) از کارخانه کاغذ سازی کاوه برگزار شد.

کاغذسازی کاوه که با نماد چکاوه در بازار بورس فعالیت دارد از شرکت های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.

اخبار مرتبط ۱۵:۱۵:۱۴ نصرالهی سرپرست هلدینگ سلولزی شستا شد ۱۱:۰۶:۴۷ تمرکز چکاوه بر تولید کاغذهای با ارزش افزوده بالاتر قرار گرفته است ۱۱:۵۸:۰۶ افزایش ۶۵ درصدی درآمدهای عملیاتی نماد چکاوه ۱۴:۲۱:۴۷ مدیرعامل چکاوه از رشد ۳۳ درصدی سود عملیاتی این شرکت بورسی خبر داد ۱۱:۱۴:۰۲ بازدید مدیران شستا و تاپیکو از پروژه کاغذسازی بیستون در استان کرمانشاه ۱۹:۰۸:۴۵ چرا شستا را الگوی شفافیت می دانند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شستا تاپیکو کاغذسازی کاوه کاغذسازی کاوه هلدینگ سلولزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد

با مصوبه هیئت‌مدیره بانک سینا، علی ابدالی به عنوان سرپرست جدید بانک سینا منصوب شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال 78 در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و ‌توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌و‌کار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از50 مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی