Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ به مناسبت روز جانباز آیین دیدار با جانبازان دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم در سراسر استان تهران برگزار و مسئولان و ائمه جمعه پای درد دل جانبازان نشستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، ائمه جمعه و جمعی از مسئولین با جانبازان سرافراز دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به مناسبت ولادت باب الحوائج حضرت عباس (ع) و روز جانباز، جمعی از مسئولان شهری در معیت پرچم متبرک رضوی با جانبازان دوران دفاع مقدس در شهر قدس دیدار و از رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان تجلیل کردند.

در این برنامه با جانبازان منصور عسگری نظام، مسعود میسوری و عباس مرادیان از سرافرازان 70 درصد دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو شد و از نخستین فرد جانباز 25 درصد نیز عیادت کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوکار امام‌جمعه شهرستان قدس در این دیدارها ضمن تبریک ایام، اظهار داشت: جانبازان شهدای زنده‌اند، چراکه روزی چند بار به علت تحمل درد و رنج مجروحیت به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند و همسران جانبازان زحمات زیادی بر دوش داشته و نباید از یاد برده شوند.

دیدار با 3 تن از جانبازان شهرستان پردیس 

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز مسئولان شهرستان پردیس با 3 جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

امام‌جمعه، فرماندار، شهردار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس، مسئول امور ایثارگران فرمانداری و نماینده بنیاد شهید پردیس با جانبازان عزیز دوران دفاع مقدس، مرتضی رضی پور، سید احمد هنری، و محمد طاهر خرم‌آبادی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مسئولان شهرستان پردیس لحظاتی پای حرف‌ها و خاطرات جانبازان نشستند و در ادامه از حماسه حضور این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

این دیدارها در قالب طرح سپاس علمداران حماسه برگزار شد و حجت‌الاسلام سید حسین حسینی نماینده ولی‌فقیه ضمن دیدار با جانبازان، سلام رهبر معظم انقلاب را به جانباز و ایثارگران ابلاغ کردند.

اهدای گل به جانبازان پاکدشت

 در مراسمی در حسینیه حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) از جانبازان 45 درصد به بالا در پاکدشت با اهدای گل و لوح تقدیر شد.

در این مراسم محسن اردستانی با اشاره به نقش تأثیرگذار جانبازان در حوزه فرهنگ در جهاد تبیین اظهار کرد: ناگفته‌های کلیدی بسیاری در طلایه داری انقلاب وجود دارد که در سینه جانبازان عزیز نهفته است و این گفته‌های پنهان می‌تواند نقشی جدایی‌ناپذیر از کالبد وجودی در تبیین انقلاب برای نسل جدید داشته باشد.

وی افزود: جانبازان با رشادت و خانواده‌هایشان با صبر و استقامت این سرفصل ایثار در تاریخ انقلاب را به رشته تحریر درآوردند و باید آن را استخراج کرده و از آن بهره ببریم.

سرپرست فرمانداری پاکدشت تصریح کرد: قدردان جانبازان این شهیدان زنده بوده و هستیم و کمتر وظیفه ما خدمت به شما عزیزان ازخودگذشته است.

دست‌بوسی از جانبازان افتخاری که نصیب دل‌های آسمانی می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن لزومی، امام‌جمعه پاکدشت در حاشیه مراسم تجلیل از جانبازان پاکدشت با تأکید بر اصل استقامت و مقاومت، آن را درس بی‌انتها و بدون پایان اندیشمندان دانست و اظهار کرد: اندیشمندان بزرگ جهان بارها حقایق واقعی انقلاب را با قلم و لسانشان بیان کردند که نقش عمده آن بر دوش ایثارگرانی است که امروز یا به فیض شهادت نائل شده و یا همچنان در کسوت جانباز برای روشن شدن مسیر حقیقت برای ما در کنارمان زندگی می‌کنند.

حضور تولیت آستان قدس رضوی در منزل جانبازان دوران دفاع مقدس و مدافع حرمدیدار نماینده ولی‌فقیه در کردستان با جانبازان به‌مناسبت روز جانباز25 میلیارد تومان برای تکمیل مرکز توانبخشی جانبازان گلستان اختصاص یافت

وی افزود: جانبازان نقصی به خاطر غیرت و ایثارشان و دفاع از کیان و ناموس کشورشان در مقابل با دشمنان خون‌خوار جهان ازدست‌داده‌اند اما همچنان مقاوم در برابر سختی‌ها ایستاده و خم به ابرو نمی‌آورند.

امام‌جمعه پاکدشت گفت: مسیر حق و حقیقت را می‌توان در چهره جانبازان یافت و در طلیعه مسیر شهدا آن را به تعالی حقیقت برای روشنی مسیر دلدادگی در زندگی خود ساخت تا به سعادت دست‌یابیم.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس شهرستان پردیس روز جانباز امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان با تأکید به اینکه پیام تجمعات مردم در حمایت از پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب لزوم استمرار این حرکت است گفت: سایر دستگاه‌های متولی هم باید پای کار بیایند و نیروی انتظامی را در این اقدام قانونی همراهی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی پور خطیب جمعه جعفریه با تأکید بر اینکه حجاب منافاتی با فعالیت اجتماعی زنان ندارد گفت: نیروی انتظامی بعنوان بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی برای مبارزه با بدحجابی به میدان آمده باید همه مردم و دستگاه‌های مسئول به صحنه بیایند.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه جعفریه با تبریک روز کارگر، رشد و شکوفایی اقتصاد را در گرو فعالیت‌های کارگران توصیف کرد و گفت: کارگری نقش موثری در تحقق شعار جهش تولید دارند و دولت و کارفرمایان هم باید در جهت بهبود وضعیت معیشتی آنان گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین صبوری فیروزآبادی امام جمعه کهک روز شورا‌های اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت و نقش شورا‌ها را در تعالی همه جانبه هر شهر و روستا مهم و اساسی برشمرد و افزود: حضور افراد کارآمد، دلسوز و دارای سلامت نفس در شوراها، پیش شرط توسعه و آبادانی ست.

حجت الاسلام و المسلمین یزدی امام جمعه دستجرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت اله مطهری و تبریک روز معلم به فرهنگیان گفت: با آموزش و پرورش صحیح و ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان، آینده کشور تضمین و نسلی پویا و تلاشگر تربیت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل پور خطیب جمعه فردو آموزش و پرورش را رکن اساسی جامعه در تربیت نسل آینده دانست و افزود: نظام آموزشی کشور و معلمان در کنار علم اندوزی به دانش آموزان باید بیش از پیش، ارتقا سطح فرهنگ، اخلاق و معنویت آنان را هم مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت