Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه تاکنون 19 هزار تن پرتقال شب عید از مازندران تامین و به 21 استان متقاضی ارسال شد، گفت: گوشت مرغ هم به استان تهران و سایر استان ها ارسال شد و مشکلی در تامین گوشت سفید وجود ندارد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری، قرارگاه امنیت غذایی با حضور وبیناری وزیر جهاد کشاورزی با روسای سازمان های جهاد کشاورزی برگزار شد و در این نشست از سوی ساداتی نژاد بر آرامش و نظارت بازار و تامین اقلام اساسی محصولات کشاورزی تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تاکید شد این آرامش و نظارت باید تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد تا مردم مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداشته باشند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه تاکنون 19 هزار تن پرتقال شب عید از مازندران تامین و به 21 استان متقاضی ارسال شد، گفت: گوشت مرغ هم به استان تهران و سایر استان ها ارسال شد و مشکلی در تامین گوشت سفید وجود ندارد.

حسن عنایتی ادامه داد: مازندران در حوزه تولید برنج منع مهمی برای کشور است و وظیفه‌مندی استان مازندران نسبت به سایر استان ها در این زمینه بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه کام مردم در شب عید باید شیرین باشد و هم تولیدکننده و هم مصرف کننده باید رضایتمندی کافی در تامین و مصرف کالاهای اساسی شب عید داشته باشند، افزود: در ایام پایانی سال وفاق و همدلی بیشتری داشته باشیم تا شاهد کاهش مشکلات باشیم و مردم شب عید خوبی را تجربه کنند.

عنایتی اضافه کرد: روحیه وفاق و همدلی باید در بدنه سازمان تسری پیدا کند و همه در زمینه تولید، مصرف، نظارت و پایش همراه و همگام باشیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه آمار و اطلاعات باید به روز و دقیق باشد، ادامه داد: بازار باید مملو از محصولات کشاورزی باشد و از اکنون مناطق عرضه مستقیم و قیمت گذاری مشخص شود تا کمبودی در ایام پایانی سال نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه اداره کل دامپزشکی استان در بازدیدهای میدانی و رصد و پایش دامداری ها در راستای مقابله با بیماری‌های دامی و جلوگیری از هرگونه تنش در این بخش اقدام کند، اظهار کرد: نظارت کامل بر فارم های تولید گوشت مرغ استان صورت گیرد تا بیماری‌ها باعث آسیب و خسارت به تولید گوشت مرغ وارد نشود.

عنایتی بیان کرد: تامین سبوس از سوی کارخانجات آرد استان باید به روز باشد تا کمبودی در تامین سبوس وجود نداشته باشد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه کشت پاییزه و بهاره باید رصد کامل شود و از هرگونه آفت، بیماری و علف هرز مصون باشد، گفت: در آستانه کشت بهاره و زراعت برنج قرار داریم و باید در خصوص تامین و توزیع بذر برنج اقدام شود.

وی بیان کرد: نهاده های دامی باید به خوبی و عادلانه توزیع شود و دامداران مشکلی در تامین نهاده های دامی نداشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 19 هزارتن پرتقال شب عید به 21 استان کشور حمل شد مشکلی در تامین ارسال شد گوشت مرغ شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مهرداد فولاد از امحاء ۲۰۰ کیلو گرم گوشت منجمد فاسد شده در شهرستان آمل خبر داد.

وی افزود: طی بازدید مشترک جهاد کشاورزی و دامپزشکی از محل دپوی گوشت منجمد در یکی از سردخانه‌های این شهرستان و مشاهده ۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد شده، بلافاصله امحای آن در دستور کار قرار گرفت و با رعایت ضوابط اصولی از چرخه مصرف خارج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر روند توزیع اقلام اساسی تنظیم بازاری توسط کارشناسان تنظیم بازار و صنایع این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید