Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت آریا از سال ۱۳۸۰شروع بکار نموده تا بحال بیشتر از ۲۰۰۰ پروژه عمرانی و حفاظتی را به سرانجام رسانده است. این شرکت با بیش از پنجاه نیروی باتجربه و فعال در زمینه ساخت حفاظ و سازه های آهنی پیشرو در امر ساخت هر نوع سازه آهنی و حفاظ آهن می باشد. در ادامه به ارائه اطلاعتی در رابطه با محصولات این شرکت پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرده حفاظ پنجره چگونه است ؟

از جمله دغدغه های اصلی بشریت از ابتدای خلقت مربوط به امنیت و مشکلات مربوط به آن است. از جمله موارد مربوط به آن در رابطه با تامین امنیت ساختمان ها و منازل مسکونی می باشد.

این دغدغه به ویژه در مورد طبقات اول ساختمان ها با شدت بیشتری خود را نشان می دهد. در نتیجه امر صاحبان این بنا ها دائما به دنبال یافتن راه حلی در جهت برطرف کردن مشکل مربوطه می باشد.

یکی از کاربردی ترین و بهترین روش ها جهت رفع مشکل ذکر شده استفاده از انواع حفاظ پنجره و نرده حفاظ پنجره می باشد. استفاده از این سازه های آهنی به ویژه در طبقات اول ساختمان ها جهت جلوگیری از ورود سارقین و افراد متجاوز به طرز چشمگیری مفید می باشد.

البته ذکر این نکته لازم است که وجود این نرده علائه بر بحث امنیت باعث جلوگیری از سقط کودکان خردسال به ویژه در طبقات بالاتر ساختمان و یا جلوگیری از ورود حیواناتی نظیر گربه نیز می شود.

حفاظ پنجره و نرده حفاظ پنجره از انواع مختلفی برخوردار هستند که از جمله آن ها می توان به میله ای، مدیترانه ای، رولی ، آکاردئونی، فرفورژه و .... اشاره کرد.

انواع نرده حفاظ پنجره

همانطور که قبلا اشاره کردیم حفاظ پنجره انواع مختلفی دارند که از شکل ظاهری و یا جنس مختلفی تشکیل شده اند. انتخاب هر یک از این نرده حفاظ پنجره ها بستگی به سلیقه، نوع نیاز و هدف  استفاده افراد دارد. همچنین شرکت های سازنده نیز میتوانند با توجه به موقعیت بنا و کاربرد نرده حفاظ پنجره مناسب ترین آن ها را پیشنهاد دهند.

از جمله توصیه هایی که در رابطه با انتخاب حفاظ پنجره ها می شود این است که، چنانچه ساختمان شما نمای ساده ای دارد بهترین انتخاب برای آن حفاظ پنجره فرفورژه می باشد. اما اگر المان های متنوعی در نمای ساختمان به کار برده اید بهتر است از حفاظ پنجره مدرن و ساده استفاده کنید. در ادامه به انواع مدل حفاظ پنجره و نرده حفاظ پنجره و توضیح ویژگی های هر یک از آن ها پرداخته شده است. با ما همرا باشید.

نرده حفاظ میله ای

این مدل حفاظ از ساده ترین انواع نرده حفاظ پنجره می باشد که امروزه به واسطه خمکاری تغییراتی در آن ایجاد شده است، از جمله تغییرات آن می توان به درست کردن جای گلدان و یا ایجاد طرح های مختلف دیگر نام برد.همچنین لازم به ذکر است که حفاظ های مربوطه چنانچه در بخش داخلی پنجره نصب شوند متحرک هستند اما اگر در بخش خارجی نصب شوند به صورت ثابت هستند.

نرده حفاظ آکاردئونی

یکی دیگر از نرده حفاظ های پرکاربرد برای ساختمان ها حفاظ پنجره آکاردئونی می باشد. این حفاظ به ویژه به دلیل ظاهر زیبایی که دارد و نمای جذابی که به ساختمان ها می بخشد مورد استقبال بالای مصرف کنندگان قرار گرفته است.

از جمله ویژگی های بارز این سازه متحرک بودن و امکان باز و بسته شدن آن است که سبب کاربردی شدن بیشتر آن می شود. از طرف دیگر امکان قرار دادن قفل مخفی در بدنه آن نیز وجود دارد که سبب بالا رفتن هرچه بیشتر امنیت آن می شود.

نرده حفاظ پنجره مدیترانه ای و رولی

یکی دیگر انواع حفاظ پنجره ها که بسیار کاربردی و جذاب است، نرده حفاظ پنجره مدیترانه ای یا برمودایی می باشد. این مدل نرده از بالای پنجره متصل اما از پایین آزاد می باشد که در نتیجه آن امکان بالا زدن آن و ایجاد سایبان وجود دارد.

اما نرده حفاظ پنجره رولی مانند کرکره برقی عمل کرده و امکان جمع شدن به سمت بالا را دارا می باشد. این ویژگی سبب بالا رفتن دوچندان امنیت در این سازه ها در مقایسه با سایر موارد شده است.

نرده حفاظ پنجره فلزی

از جمله پرکاربرد ترین حفاظ پنجره های موجود در بازار، نرده حفاظ پنجره فلزی می باشد. جنس آهنی و با استحکام این سازه ها سبب بالا رفتن میزان امنیت در آن ها شده است.

 از آنجایی که جنس این نرده ها از فلز است، لازم است تا پس از ساخت با رنگ کوره ای پوشش داده شوند. این کار سبب بالا رفتن مقاومت آن در برابر عوامل طبیعی و جلوگیری از پوسیدگی یا زنگ زدگی می شود.این حفاظ  ها در دو حالت ساده و طرح دار قابل طراحی و استفاده می باشند.

نرده حفاظ پنجره استیل

نرده حفاظ پنجره استیل با توجه به ظرافت و زیبایی بیشتری که نسبت به حفاظ های آهنی دارند از تقاضای بالایی در بازار برخوردار هستند. این سازه ها غالبا به صورت ترکیبی از لوله های پرویل و به شکل افقی و یا عمودی قابل اجرا هستند. لازم به ذکر است که این سازه ها نیز همچوم حفاظ های آهنی از مقاومت خیلی بالایی برخوردار هستند.

معمولا اصله بین نرده های عمودی را در این نوع سازه ها بین 11 تا 15 سانتی متر در نظر می گیرند که در نتیجه آن امکان عبور افراد از میان این نرده ها وجود نخواهد داشت، از طرف دیگر با وجود این میزان فاصله دید فضای بیرونی به میزان بسیار کمتری کاهش می یابد.

مزیت درب آکاردئونی

یکی دیگر از راه های بالا بردن امنیت منازل و ساختمان ها مختلف استفاده از درب آکاردئونی برای آن ها می باشد. این درب ها به دلیل اشغال فضای کم، ساختار شبکه ای که سبب باز و بسته شدن آن ها به صورت کشویی می شود، تامین امنیت ساختمان به میزان بالا، افزایش زیبایی منازل و تنوع زیادی که در مدل ها و رنگ های آن ها وجود دارد از استقبال بالایی به ویژه در شهر تهران برخوردار هستند.

مزایای استفاده از در آکاردئونی

همانطور که گفتیم درب های آکاردئونی از مزایای بسیار زیادی برخوردار هستند که در نتیجه آن تقاضای زیادی براید آن ها وجود دارد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

فضای کمی را در ساختمان اشغال می کنند. به صورت ریلی باز و بسته می شوند. وزن پایینی دارند. از مقاومت بالایی برخوردار هستند. به دزدگیر و دوربین نیاز ندارند. عمر بالایی دارند. در رنگ ها و انواع متنوعی وجود دارند.

جهت سفارش محصولات نرده حفاظ پنجره و سایر سازه های آهنی مشابه از شرکت آریا حفاظ با شماره  ۰۹۱۲۶۲۱۵۹۵۷ تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس آدرس: بازار آهن شاد آباد، بلوار بهار جنوبی، بلوک ۱۰، پلاک ۱۰۵ مراجعه کنید.

کد خبر 1610398

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نرده حفاظ پنجره برخوردار هستند سبب بالا رفتن حفاظ پنجره ها حفاظ پنجره سازه ها ساختمان ها حفاظ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی فن‌آوران با حضور بابک افقهی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) و اعضای هیات مدیره این پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت ماه 1403) در محل دفتر مرکزی پتروشیمی فن‌آوران برگزار شد.

 

افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با گرامیداشت هفته کارگر گفت: مدیرعامل جدید و هیات مدیره شرکت، برنامه جامع عملیاتی برای فعال‌سازی پروژه‌های فناوران و ارائه روش‌های تامین مالی را باید حداکثر ظرف ۳ ماه طراحی و ارائه نمایند.

 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با بیان اینکه امیدوارم با تغییر و تحولات مدیریتی در پتروشیمی فن‌‌آوران در آینده‌ای ‌نزدیک شاهد موفقیت‌های بزرگ در این پتروشیمی باشیم، اظهار داشت: سال 1403 باید سال جهش در پیشرفت پروژه‌های فن‌آوران و اصلاح پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این شرکت با محوریت حفظ زنجیره ارزش آن باشد.

 

افقهی با برشمردن پروژه‌های بسیار مهم و ارزشمند شرکت نظیر VAM، اتانول سنتزی و ابر پروژه پتروالفین تاکید کرد: با مذاکرات بسیار خوبی که با چند بانک در خصوص تامین مالی این پروژه‌ها صورت گرفته، لازم است هیات مدیره و مدیرعامل محترم بطور جدی با روش‌های متنوع تامین مالی هرچه سریعتر، عملیات اجرایی این پروژه‌ها را تسریع بخشد و موجبات افزایش ارزش افزوده و استمرار سودآوری را برای سهامداران فراهم آورد.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم توجه به استفاده از نیروهای بومی و رشد یافته در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: انتصاب مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران نماد عینی و تبلور یافته این اعتقاد راسخ به بومی‌گزینی در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و شستا است .در این مراسم، حسین رفیق‌دوست، مدیرعامل جدید فن‌آوران از برنامه‌‌های خود برای جهش تولید در این پتروشیمی سخن گفت. همچنین اعضای هیات مدیره پتروشیمی فن‌آوران با برشمردن نکات ارزنده‌ای، نقطه نظرات خود را برای پیشبرد برنامه‌های شرکت مطرح کردند.

 

همچنین محمدجواد بدری، مدیرعامل سابق پتروشیمی فن‌آوران گزارشی از عملکرد خود در این پتروشیمی ارائه کرد .

دیگر خبرها

  • روش‌های نوین ساختمان سازی در سال جدید
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات