Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت: بر اساس بررسی های انجام شده بازار به ثبات واقعی خود رسیده و از نظر تامین و توزیع کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی خوشبختانه مشکلی در بازار مشاهده نمی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان  در خصوص میزان جوجه ریزی واحدهای مرغداری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا 15 اسفند بالغ بر 44 میلیون و 500 هزار قطعه جوجه ریزی در سطح استان انجام شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی اذعان داشت: مرغ گرم اکنون با قیمت 29 هزار و پانصد تومان در سطح بازارهای استان در دسترس مصرف کننده قرار می گیرد. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی از افزایش تولید گوشت مرغ استان خبر داد و اظهار داشت پس از تامین بازار مصرف داخل، مرغ گرم مازاد بر نیاز استان به استانهای همجوار صادر می گردد. 

اسکندری به سهمیه 360 تن مرغ منجمد با کیفیت در ایام پیک مصرف و پایان سال در سطح بازار استان اشاره نمود و اظهار داشت: تاکنون 210 تن از این سهمیه در بازار های استان توزیع شده و شواهد نشان از استقبال خوب مصرف کنندگان از این محصول ادامه دارد .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص توزیع برنج تنظیم بازار استان اظهار داشت : از ابتدای قانون انتزاع 4 هزار و نهصد تن انواع برنج هندی، پاکستانی و تایلندی در سطح استان توزیع شده است که هدف از این توزیع تنظیم بازار مصرف داخل بوده است .

اسکندری شرکت های پخش کالا و فروشگاههای زنجیره ای را از عوامل توزیعی خواند که با توجه به توان ارایه آمار وقابلیت رصد و پایش اطلاعات ضمن دارا بودن سیستم مکانیزه توانستند در امر توزیع کالاهای اساسی این سازمان را یاری نمایند.

وی در خصوص شکر توزیعی تنظیم بازار استان اظهار داشت: جمعا یک هزار و چهارصد و شصت تن شکر ( 750تن سهمیه خانوار و 710 تن شکر صنف و صنعت) در استان توزیع شده است و با قاطعیت می توان گفت هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد . 

میوه شب عید و میزان ذخیره سازی و نحوه توزیع آن در استان از دیگر مطالبی بود که رییس سازمان جهاد کشاورزی استان به آن اشاره نمود و اظهار داشت: 700 تن پرتقال و 350 تن سیب با کیفیت خریداری و به استان حمل شده که پس از تاییدیه سازمان بازرسی و استانداری کردستان ذخیره شد ه است که پس از دستور کمیته تنظیم بازار کشور توسط 91 غرفه پیش بینی شده استان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. 

اسکندری به 4 روستا بازار استان اشاره نمود و تصریح کرد: اتحادیه های دامداران و مرغداران استان بصورت مستقیم در این روستا بازارها ورود پیدا نموده و محصولات تولیدی خود را بدون واسطه در دسترس شهروندان قرار می دهند. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت: توزیع کالا از طریق اپلیکیشن بازرگام ادامه دارد و کماکان با استقبال از آن استفاده می شود. 

وی در پایان اظهار داشت تاکنون 427 پرونده برای متخلفین بازار تشکیل شده و در حال بررسی میزان تخلفات بازار هستیم و به جد اعلام می نماییم که اجازه نمیدهیم هیچ شخصی حق ندارد در بازار ایجاد اختلال نماید و سفره ی مردم و شهروندان عزیز را نشانه رود.

 

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سازمان جهاد کشاورزی کشاورزی گوشت قانون برنج تنظیم بازار کالاهای اساسی شکر شب عید کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی بازار استان تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی و باند کندروی قوناخلارباغی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر اصلی سطح حوزه استحفاظی، طبق برنامه‌ریزی مدون و با اهتمام ویژه عوامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز به صورت مستمر در سطح منطقه تداوم دارد.

وی افزود: در این راستا، عملیات توزیع ۳۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی توزیع می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی و تعریض جاده اوغلی از سمت تبریز - مرند به طول ۳۰۰ متر از هر دو طرف آغاز شده است.

جان‌فشان نوبری با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی باند کندروی قوناخلارباغی، گفت: حدود ۵۰۰ تن آسفالت نیز در این مسیر توزیع خواهد شد.

کد خبر 748647

دیگر خبرها

  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد