Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های لوله‌کشی فاضلاب اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یکی از کارهایی که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال انجام آن است، طرح فاضلاب اهواز و کارون است.

وی افزود: این دو شهرستان در بحث فاضلاب دارای مشکلات عدیده‌ای هستند و از اول امسال مقرر شد این طرح توسط قرارگاه خاتم صورت گیرد که در اواخر تیر ماه قرارداد این طرح نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: طول خط طرح فاضلاب ۱۰۳ کیلومتر است که با لوله‌هایی با قطر یک هزار و ۲۰۰ تا یکهزار و ۴۰۰ میلیمتر، کار در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این طرح ۲۵ ایستگاه پمپاژ نیز باید ساخته شود که امروز شاهد کار در ایستگاه مهدیس به عنوان یک ایستگاه حساس و ریزشی هستیم.

حسن شاهوار پور تصریح کرد: علی رغم ماسه‌ای بودن زمین و مشکلات پیرامون آن، اما با تکیه با دانش و تکنولوژی کار به خوبی مدیریت شد و تا روزهای آینده این ایستگاه آماده نصب خواهد بود.

وی بیان کرد: پیشرفت کار جلوتر از زمانی است که باید به کارفرما پاسخگو بود و تاکنون ۲۴ درصد طرح انجام شده، در صورتی که باید ۲۲ درصد کار صورت می‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۰۰ نفر از متخصصان، پیمانکاران و کارگران محلی در این طرح مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: بیش از ۲۴۵ دستگاه مهندسی در محل پروژه مشغول بکار هستند و بطور کلی ۵۰ نقطه اصلی شهر اهواز در ۶ جبهه درگیر این مسئله هستند.

شاهوار پور عنوان کرد: امیدواریم با پشتکاری که عزیزان ما دارند و با رفع موانع موجود در مسیر کار پروژه در مدت زمان کمتری به مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان فاضلاب اهواز قرارگاه خاتم پروژه فاضلاب اهواز فاضلاب کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد

جام کشتی تختی اهواز در حال پیگیری است.

طرفداری | چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح دیروز (پنجشنبه) ۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی پنج وزن دوم به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم ۱۳ نفر
۶۷ کیلوگرم: 19نفر
۷۷ کیلوگرم: 11نفر
۸۷ کیلوگرم: 14نفر
۱۳۰ کیلوگرم: 13نفر

جدول این مسابقات به صورت فایل PDF در لینک زیر قابل دریافت و مشاهده می باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد