Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین اجلاس سراسری نماز در شهرستان طبس برگزار و حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه حضور یافت .

به گزارش برنا از  خراسان جنوبی ، حسن عزیزی گفت : شاه کلید سرفصل «معنویت و اخلاق» در بیانیه گام دوم انقلاب در نهادینه سازی سبک زندگی ایرانی-اسلامی،اقامه نماز و به پاداشتن آن در جامعه است. وی افزود : یکی از بزرگترین جلوه های نظام فرهنگی ورزش کشور،اقامه نماز ورزشکاران و قهرمانان در آوردگاه های بزرگ جهانی و بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی تصریح کرد : وزارت ورزش و جوانان با تعمیق بخشی به هویت دینی،ملی و انقلابی جوانان بدنبال تمدن سازی نوین اسلامی است. وی ادامه داد : جهاد تبیین در نماز به عنوان ابراز بندگی با تربیت صحیح دینی،تبیین تهاجم فرهنگی دشمن و تقویت کارکردهای نهاد خانواده اسلامی امکان پذیر است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خراسان جنوبی انقلاب سبک زندگی جامعه وزارت ورزش و جوانان تمدن تهاجم فرهنگی خانواده ششمین اجلاس سراسری نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در این مناظره‌ها ۲ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.

 آینه دار افزود : هر مناظره شامل ۳ بخش محور‌های کلی، سئوالات کارشناسان و سئوالات مردمی است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه مناظره‌ها همزمان با آغاز مهلت رسمی تبلیغات به روی آنتن خواهد رفت گفت:۴۴ نفراز عوامل صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی کارضبط مناظرات را برعهده دارند.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت درحوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب