Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است پیروزی این تیم برابر پرسپولیس در دیدار روز جمعه دو تیم دور از دسترس نیست.

رضا طاهری، مربی نفت مسجدسلیمان درباره تساوی بدون گل نفت مسجدسلیمان مقابل مس رفسنجان گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، طاهری در ابتدا اظهار داشت:

اخراج بازیکن مس ناشی از فشار ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنان گفته بودیم می‌توانند از فضاهای دفاع حریف استفاده کنیم و حتی در ثانیه‌های پایانی با دروازه‌بان و مدافع حریف 4 به 2 شدیم. نفت مسجدسلیمان رو به جلو حرکت می‌کند و امید زیادی به تیم داریم.

وی با اشاره به غایبان نفت مسجدسلیمان برابر مس تصریح کرد:‌

یکی دو بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، اما بازی خوبی ارائه کردیم. حتی برابر فولاد که با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردیم، عملکرد خوبی ارائه کردیم و موقعیت گلزنی به وجود آوردیم. زمان زیادی بُرد تا ساختار دفاعی تیم را درست کنیم و در دو بازی گذشته هم توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا نفتی‌ها می‌توانند از سقوط به لیگ دسته اول نجات یابند یا خیر، به تسنیم گفت:

این توانایی را داریم و ان‌شاءالله بهتر از این می‌شویم. امیدوارم به یک برد دست یابیم تا در دیدارهای بعدی راحت‌تر بازی کنیم و استرس بازیکنان از بین برود. نفت تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است و حق دارند که از نتایج تیم ناراحت باشند. مدیران استانی باید پشتیبانی لازم را داشته باشند تا پس از بقا در لیگ برتر، برای فصل آینده هم تیم خوبی ببندیم.

طاهری در خصوص دیدار با پرسپولیس که پس از شکست برابر صنعت نفت آبادان تیمی زخم‌خورده محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد:

تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نفت در لیگ برتر بماند. امیدوارم از پرسپولیس امتیاز بگیریم تا همین روند را حفظ کنیم. مس رفسنجان هم پیش از دیدار با ما برابر پرسپولیس شکست خورده و تیمی زخم‌خورده بود.

وی در ادامه عنوان کرد:

پرسپولیس نیز همین شرایط را دارد و این‌گونه نیست که نتوانیم پرسپولیس را شکست بدهیم. قبلاً این تیم را شکست داده بودیم و پیروزی برابر این تیم دور از دسترس نیست. بازیکنان نفت روندی صعودی دارند و امیدوارم بتوانیم مقابل پرسپولیس امتیاز بگیریم. برای کسب امتیاز تلاش می‌کنیم و اگر امتیازات کامل این مسابقه را بگیریم، چه بهتر.

مربی نفت مسجدسلیمان در مورد وضعیت ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان بیان کرد:

زمین شرایط بهتری دارد و امیدوارم آن را ترمیم کنند. تمرینات ما داخل زمین برگزار می‌شود و امیدوارم مشکل این زمین را حل کنند که این کار امسال انجام نخواهد شد. قرار شد بخشی از قرارداد اعضای تیم در چند روز آینده پرداخت شود.

اخبار داغ 

کارت قرمز امین قاسمی نژاد؛ صحنه‌ ای که کسی متوجه نشد روزبه چشمی از بازی با نفت آبادان محروم شد استفانو پیولی: اینتر شانس اصلی اسکودتو است؛ برای خرید ژیرو یک تماس ویدئویی کافی بود داوید دخیا: یک روز منچستریونایتد را به جایگاه واقعی‌اش بر می‌گردانیم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!