Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از سیاست‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر برای سال‌های آینده، توسعه و حرکت به سمت ایجاد پارک‌ها و بوستان‌های محلی است تا شهروندان دسترسی راحت‌تری نسبت به فضای سبز داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، معصومه آمره در حاشیه مراسم درختکاری بانوان نخبه، مادران و همسران شهید در بوستان پروانه با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و هفته درختکاری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند کاشت نهال و درختکاری یک حرکت دینی و انقلابی است که انشالله در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر برای سال‌های آینده، توسعه و حرکت به سمت ایجاد پارک‌ها و بوستان‌های محلی است تا شهروندان دسترسی راحت‌تری نسبت به فضای سبز داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر قم در خصوص عملکرد سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم نیز عنوان کرد: سازمان فضای سبز و پارک‌ها بسیار عملکرد مثبتی داشته است و یکی از موفق‌ترین سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری قم بوده که امید است این موفقیت تداوم داشته باشد.

آمره یادآور شد: همچنین امید است با ایجاد پارک‌ها و بوستان‌های محلی و دسترسی بیشتر شهروندان و توزیع عادلانه امکانات و خدمات، شهروندان شیرینی خدمات را بچشند.

وی در مورد مشارکت شهروندان در کاهش هزینه‌های مدیریت شهری به‌ویژه در حوزه فضای سبز نیز خاطرنشان کرد: وقتی ما در کنار هم و در یک شهر زندگی می‌کنیم در واقع در یک خانواده و یک تیم قرار داریم و شهروندان نیز باید شهر را خانه خود دانسته و در حوزه فضای سبز و در حوزه پسماند و خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود توجه ویژه داشته باشند که هزینه‌ها و درآمدهای شهرداری از جیب خود شهروندان است و باید کاملاً دلسوزانه برخورد کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رهبر معظم انقلاب شورای اسلامی شهر فضای سبز شورای اسلامی قم شهرداری خانواده بوستان پارک ها و بوستان های محلی شورای اسلامی شهر فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل

اباسط ابراهیمی اظهار کرد: ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از امروز در ۱۳ نقطه اردبیل کار خود را آغاز کردند که بر اساس انتظار‌ها با استقبال خوبی هم از سوی شهروندان روبه‌رو شد.

او بیان کرد: استادیوم کارگران، پنج آذر، پارک ولایت، پارک شفا، پارک وحدت، پارک بانوان، فرهنگ‌سرای اصلانیان، باغ جیرال، پارک فرهنگیان، پارک بعثت، پارک سینا، پارک شهید سلیمانی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از فردا ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا هشت و ۳۰ دقیقه آماده میزبانی همشهریان اردبیلی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل افزود: ایستگاه‌های ورزشی روزانه ویژه بانوان در پارک‌های ولایت، شفا، فرهنگیان، سینا، بعثت، شهدای میراشرف، بانوان، قمر بنی‌هاشم، پنج آذر، باغ جیرال، استادیوم کارگران، سالن یادگار امام (ره) و پارک شهید سلیمانی واقع در روبه‌روی دادگستری خانوادگی خواهد بود.

ابراهیمی عنوان کرد: گسترش سلامتی، نشاط و شادابی با ایجاد بستر‌های مناسب ورزشی در محله‌ها و بوستان‌های اردبیل از جمله در قالب تقویت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی پیگیری می‌شود که بسترسازی آن با شهرداری و تامین مربی ایستگاه‌ها برعهده هیات ورزش‌های همگانی است.

او با قدردانی از همراهی اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی و عزم شهرداری برای ترویج و توسعه فرهنگ ورزش، از همه شهروندان به ویژه بانوان اردبیلی خواست تا برای حفظ سلامتی خود و افزایش نشاط اجتماعی، مشارکت لازم را در این طرح ورزش همگانی با حضور در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در ادامه گفت: طرح خیابان ورزش نیز در راستای ارتقای سلامت شهروندان و ترویج ورزش همگانی در حاشیه دریاچه شورابیل به اجرا درمی‌آید.
ابراهیمی با اشاره به استقبال پرشور خانواده‌ها از نخستین برنامه افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی شامل شطرنج، مینی گلف، شمشیربازی، بدمینتون، فوتبال تنیسی، چوب‌کشی، هولاهوپ، ترامپولین و دارات برای استفاده علاقه‌مندان تدارک دیده شده است.

او با قدردانی از همکاری هیات‌های ورزشی از جمله شمشیربازی، ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی-محلی از شهروندان اردبیلی دعوت کرد تا در این طرح پرشور و نشاط‌آفرین که عصر پنجشنبه‌ها برگزار می‌شود نیز حضور یابند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است