Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: امسال در مجموع در کمک‌های محرومیت‌زدایی مستقیم و غیرمستقیم، ۴۲۰۰ میلیارد تومان عملکرد بنیاد بود برای سال آینده هم هیات امنا‌ی بنیاد بیش از ۷ هزار میلیارد تومان تخصیص داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید پرویز فتاح صبح امروز در آیین بهره‌برداری همزمان از ۸۹۲۷ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۷۸۸ میلیارد تومان که با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، اظهار داشت: سال سختی را سپری کردیم و امسال یکی از سخت‌ترین سال‌هایی بود که نظام جمهوری اسلامی تجربه کرد، در این سال هم کرونا را داشتیم و هم تورم و هم تحریم، و از سوی دیگر شاهد تغییر سیاسی در دولت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: روز گذشته ما جلسه هیات امنای بنیاد را داشتیم که همگی راضی بودند، شاخص‌ها، شاخص‌های خوبی بود و پروژه‌هایمان هم یکی از پس از دیگری به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اضافه کرد: برای سال ۱۴۰۱ هم برنامه‌ریزی داریم و هفته آینده مصوبات آن کامل خواهد شد که شامل افزایش سطح خدمات نسبت به سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

فتاح افزود: باید تاکید کنیم به خاطر تحریم و محدودیت‌ها، هیچ پروژه‌ای در بنیاد معطل نشد، نه تنها معطل نشد بلکه انگیزه شد که کار را جلو ببریم و نیازمند خارجی‌ها نشدیم. تولید در همه امور و راندمان بالا رفته است، البته باید بگویم ما همه منابع مورد نیاز بنیاد علوی را نتوانستیم تامین کنیم، زیرا بخشی از آن از بورس و جا‌های دیگر بود که تامین نشد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال در مجموع در کمک‌های محرومیت‌زدایی مستقیم و غیرمستقیم، ۴۲۰۰ میلیارد تومان عملکرد ما بود، ولی برای سال آینده، روز گذشته هیات امنا در یک حرکت یک ضرب، بالای ۷ هزار میلیارد تومان تخصیص دادند که رشد بسیار خوبی است و بخش قابل توجهی از این منابع به محرومیت‌زدایی و آبادانی در مناطق هدف اختصاص خواهد یافت.

فتاح بیان کرد: این طرح‌ها شامل توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی که مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای دارند، است، مسکن محرومان، کمک به مهار کرونا، احداث مراکز جامع سلامت شامل بیمارستان‌ها، کمک به دانش آموزان و امور فرهنگی، تهیه جهیزیه و کمک به حوادث غیرمترقبه و سیل که سیمان رایگان بنیاد از آن جمله است.

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان یکپارچه در خدمت تولید و اشتغال و رفع محرومیت کشور است، ما در بنیاد به خاطر تاکید مقام معظم رهبری در به کارگیری از جوانان عنایت ویژه داریم، قرار است پلاسکو پایان هفته افتتاح رسمی شود، در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی هم که موضوع امنیت غذایی کشور مطرح است ما عنایت ویژه داریم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اضافه کرد: با افتخار می‌گوییم که بنیاد در مسیر کار‌های دانش بنیان موفقیت‌های خوبی کسب کرده است، در بحث مقابله با کرونا بنیاد ۴۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی ادامه داد: ۱۱۵ هزارمین سند علوی را به مردم دادیم، ما به دولت آیت‌الله رئیسی هم کمک می‌کنیم. همین حالا از مدیران اصلی ما به دولت رفته‌اند در سفر‌های ایشان هم تعهداتی را می‌پذیریم و در کنار دولت هستیم، با قوه قضائیه، با مجلس و رسانه ملی و نیرو‌های مسلح و سپاه و بسیج هم همکاری بسیار خوبی داریم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار داشت: ساختار ما در بنیاد علوی مردمی است و هزینه‌هایمان بسیار کم است، چون از گروه‌های داوطلب و جهادی استفاده می‌کنیم، هدف اصلی ما این است که مردم خودشان به توانمندی برسند و دیگر نیاز به این نوع کمک‌ها نداشته باشند و این مهم است.

فتاح اضافه کرد: اگرچه پروژه‌های بزرگی در دستور کار قرار می‌دهیم، اما از پروژه‌های روز هم غافل نمی‌مانیم، ما در بنیاد به دنبال رضایت مردم و رضایت خدا هستیم و مطمئنیم که با این کار پایه‌های انقلاب مستحکم می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان امنیت غذایی رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی صبح شنبه در بازدید از اجرای طرح هادی روستای «مال محمود» بخش ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستای مال محمود به متراژ شش هزار مترمربع و با اعتبار قریب ۲۲ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری روستا در حال انجام است.

بخشدار ریگ از پیگیری بی وفقه دهیار این روستا و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه و همکاری مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تقدیر کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴۰ هزار متربع آسفالت معابر روستایی در بخش ریگ انجام شد که به لحاظ کمیت بیش از ۱۰ سال قبل از آن بوده است.

بخشدار ریگ یادآور شد: برای دوره جاری ۱۵۰ هزار متر مربع در سطح روستاهای بخش آماده آسفالت داریم که تا کنون ۱۰ هزار متر مربع در روستاهای «مجنون» و «مال محمود» اجرا شده و سایر روستاها نیز ظرف یک تا ۲ ماه آینده به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از زحمات گسترده و بی وقفه سایر دهیاران، خواستار پیگیری آنها در جذب حداکثری سهمیه قیر شهرستان در راستای توسعه و عمران بیشتری در روستاهای بخش ریگ شد.

کد خبر 6089571

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود