Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@00:10:39 GMT

ترافیک دیروز تهران یک فاجعه مدیریتی بود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۷۳۳۵

ترافیک دیروز تهران یک فاجعه مدیریتی بود

ایران اکونومیست-صادقی گفت: ترافیک روز‌های بارانی متاسفانه تا امروز نه تنها حل نشده بلکه پیچیده‌تر هم شده است.

احمد صادقی گفت: ترافیک روز گذشته تهران که در پی بارندگی شکل گرفت یک فاجعه مدیریتی بود که باعث آزردگی مردم شد و بیشترین نگرانی مربوط به عدم آمادگی در مدیریت ترافیکی شرایط بحرانی غیر قابل پیشینی همانند زلزله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته صادقی بارش برف و باران این روز‌ها باید تمرینی باشد برای روز‌های بحرانی غیر قابل پیش‌بینی و نه خود تبدیل به بحران شود در این روز‌ها یکپارچه سازی مدیریت شهری به شدت احساس می‌شود.

تشکری هاشمی عضو دیگر شورای شهر در این خصوص گفت: شب گذشته تا ساعت ۱۱شب بسیاری از معابر تهران درگیر ترافیک بودند و از جمله مشکلاتی بود که در سال‌های اخیر کم‌تر دیده شده بود و ۲۰چراغ راهنمایی رانندگی به علت نقص فنی دچار مشکل شده بودند باید معاون خدمات شهری شهرداری و راهنمایی و رانندگی با شناسایی نقاط بحران‌زا باید راهکار جدی عملیاتی کنند.

شب گذشته درپی بارش باران معابر شهر تهران دچار ترافیک سنگین شد و در بعضی نقاط آبگرفتگ باعث مسدود شدن معابر شد که اعتراضات مردمی را به همراه داشت.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه آیا امسال تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال خواهد شد یا خیر گفت:‌ امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک اعمال نشده و اعمال نیز نخواهد شد. تصمیمات این‌چنینی باید در کمیته مشترک میان کارشناسان حوزه شهری و امور ترافیکی و انتظامی برگزار شود و پس از رسیدن به نظرات واحد و تصویب آن، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح ترافیک تهران مانند سال گذشته در حال اجراست، گفت:‌ تا امروز نشست مشترک و تصمیمی در مورد تغییر در طرح ترافیک گرفته نشده و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، قطعا اطلاعات لازم داده خواهد شد. البته مواردی در مورد طرح جدید ترافیک مطرح شده که این ها باید در شورای ترافیک مطرح و تصویب شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هسته مرکزی شهر، ترافیک سنگینی دارد و باید مدیریت کلان شهری برای آنجا صورت گیرد تا مردم متضرر نشوند. لذا اگر در آینده طرح جدیدی ریخته شود به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • برگزاری نمایشگاه پرمخاطب و ترافیک تهران
  • فیلم | آبگرفتگی معابر ایلام در پی بارش شدید باران
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟
  • طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر