Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در بازدید از بیمارستان دولتی شهدای آبیک به همراه دیدبان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، فتوحی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک و دیگر مسئولان اظهار کرد: مسائل و مشکلات مربوط به بیمارستان شهدای آبیک در سفر رئیس جمهور مطرح و پیگیری می‌شود که می‌توان به تامین متخصص بیهوشی و سایر موارد اشاره کرد که موضوع پرداخت بدهی بیمه تامین اجتماعی به بیمارستان هم با رایزنی با وزارت بهداشت، بررسی و پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رقم طلب تامین اجتماعی از دولت بسیار بالاست و مطالبی عنوان می‌کنند که قابل دفاع است و مسائل مربوط به خود را دارند؛ پیگیری و رفع این مشکل هم در کشور مغفول نمانده و با پیگیری قابل حل است.

استاندار قزوین با اشاره به مجوز دستگاه سی تی اسکن بیمارستان خصوصی برای دولت خطاب به سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد:  با أخذ تفاهم‌نامه باید نسبت به احیای دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان دولتی اقدام شود چرا که ضمانت اجرایی دارد و اگر اقدام نشود، باید اقدام قضایی صورت گیرد.

اعلایی با اشاره به پیگیری جذب نیروهای متخصص و تکمیل و پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدا اضافه کرد: این گونه نیست که نتوان برای این بیمارستان اقدام لازم را انجام داد و باید انجام شود چرا که نیاز واقعی مردم بوده و نشات گرفته از  خواسته اضافه خواهانه آنان نیست و با توجه به تردد روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار خودرو بیمارستان شهدا کارکرد ملی دارد و فقط نیاز مردم این شهرستان نیست و مسافران هم باید از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مجوز سی تی اسکن بیمارستان خصوصی، دولتی است

حامد فتوحی مجوز دستگاه سی تی اسکن موجود در بیمارستان خصوصی ولی‌عصر عج شهرستان آبیک را دولتی دانست و اذعان کرد: به دلیل هزینه های بعضا سرسام‌آور ‌و بالاتر از هزینه‌های آزاد،  مردم به این بیمارستان مراجعه نمی‌کنند.

وی تامین نیروهای متخصص بیهوشی، قلب و جراحی عمومی را برای بیمارستان دولتی شهدا ضروری دانست و افزود: با تامین این نیروها که نیاز مبرم مردم شهرستان آبیک بوده، واجب و ضروری است.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استانداری قزوین محمدمهدی اعلایی آبیک وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان دولتی شهرستان آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی

بی‌بی‌سی در یک گاف رسانه‌ای بدون اینکه از پروژه مورد بحث در نشست خبری سالیانه معاون علمی رئیس‌جمهور اطلاع دقیق داشته باشد، مدعی شد که توقف پروژه‌ای که دهقانی آن را اعلام کرده، همان پروژه ساخت جت ۷۲ نفره اعلامی از سوی رئیس‌جمهور در سال ۴۰۱ بوده است! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سالیانه دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در محل معاونت علمی در روز شنبه 8 اردیبهشت برگزار شد.

خبرنگار تسنیم در این نشست سوال خود را درباره آخرین وضعیت پروژه هواپیمای جت 72 نفره مطرح کرد.

جت 72 نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!

دهقانی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در این نشست درباره آخرین وضعیت پروژه ساخت هواپیمای جت 72 نفره ایران گفت: در رابطه با پروژه هواپیمای 72 نفره باید بگویم که ایران یکسری هواپیماهای آی آر 140 یا همان ایران آنتونوف 140 در یک دوره‌ای با اوکراین تعریف کرد و این هواپیماها بعضاً در کشور ساخته شدند و 5 فروند نیز وجود داشت و روابط با اوکراین و  سوانحی که هواپیما داشت باعث توقف پروژه شد.

وی تأکید کرد: پروژه از لحاظ حجم فنی و حجم کارهای انجام شده و از نظر زیرساخت‌های موجود در کشور اصلاً زیرساخت آن در کشور وجود دارد. فرض کنید که زیرساخت داشته باشد اگر یک هواپیمای ارتقایافته را به میدان بیاوریم آیا کسی سوار آن خواهد شد؟

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: در یک کارگروه تخصصی که با دستور رئیس جمهور شکل گرفت و بعد از 8 جلسه تخصصی درباره بحث هواپیما به این نتیجه رسیدیم که پروژه هواپیمای 72 نفره به دلایل متعدد از جمله نبود هواپیماهای پایه که می‌خواهد ارتقا پیدا کند و دلایل دیگر، پروژه‌ای نیست که جوابگوی صنعت هواپیمایی کشور باشد.

اما بعد از سخنان روح الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه پروژه جت 72 نفره جوابگوی صنعت هواپیمایی کشور نیست بلافاصله این سخنان با موج‌سواری تعدادی از رسانه‌های معاند ایران همراه شد.

.

در این میان بی‌بی‌سی فارسی تلاش کرد اشاره اخیر دهقانی را متوجه سخنان آیت‌الله رئیسی در سال 1401 کند که در آن رئیس‌جمهور از در دست اجرا بودن پروژه جت 72 نفره خبر داده بود!

پروژه جت 72 نفره‌ای که در نشست خبری اخیر معاون علمی رئیس‌جمهور مطرح شد یک پروژه دانشگاهی است که بیش از 8 سال پیش در دانشگاه‌ امیرکبیر تعریف شد و تا به امروز نیز این پروژه با فراز و فرودهای زیادی همراه بوده اما بی‌بی‌سی در یک گاف رسانه‌ای بدون اینکه از پروژه مورد بحث در نشست خبری سالیانه دهقانی اطلاع دقیق داشته باشد مدعی شد که توقف پروژه‌ای که دهقانی آن را اعلام کرده، همان پروژه ساخت جت 72 نفره اعلامی از سوی رئیس‌جمهور در سال 401 بوده است در حالیکه پروژه مورد اشاره رئیس‌جمهور، پروژه‌ای مربوط به 2 سال اخیر است اما پروژه مورد اشاره معاون علمی رئیس‌جمهور، پروژه دانشگاهی ساخت جت 72 نفره است که حداقل 8 سال از عمر آن می‌گذرد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت