Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد آوایی پیش از ظهر امروز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در سالن غدیر این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: قبل از انقلاب تاکنون تمام بیمارستان‌های دزفول توسط خیران احداث شده‌اند و جایگاه دزفول از نظر فعالیت‌های خیران در کشور کم نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمارستان تأمین اجتماعی دزفول تنها بیمارستان دولتی این شهرستان است که در اواخر دولت قبل افتتاح شد، هرچند از نظر تجهیزات و کادر تکمیل نشده اما فعال است.

نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به حضور بیماران شمال خوزستان، ایلام، لرستان و کشور عراق در دزفول، این امر را یک ظرفیت ویژه و افتخار برشمرد و تصریح کرد: می‌طلبد که وزارت بهداشت نگاه ویژه ای را به دانشگاه دزفول داشته باشد.

آوایی با اشاره به جلسات متعدد با وزرا و مسئولان کشوری در راستای توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: ملی کردن اعتبار احداث دانشکده‌های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ و ملی کردن ردیف بودجه بیمارستان یا زهرا (س) در لایحه بودجه ۱۴۰۱ و اخذ مجوز برای خرید و راه اندازی دستگاه پت اسکن از جمله خروجی‌های این جلسات بود.

وی در ادامه گفت: متأسفانه یک سنت زشت و ناپسند در کشور رایج شده که مسئول جدید تمام اقدامات و زحمات مسئول قبلی را زیر سوال می‌برد. این بدعت ناپسند در تمام مسئولان اعم از دولتی‌ها و مجلسی‌ها مشاهده می‌شود در حالی که تمام افراد خدمت و تلاش می‌کنند و فرد جدید باید خدمات فرد قبلی را تکمیل کند و هیچکس بی نقص نیست.

نماینده مردم دزفول در مجلس عنوان کرد: ما باید سیستم اداری و اجرایی کشور را به گونه‌ای مدیریت کنیم که تمام مجموعه فعال باشد نه اینکه با رفتن یک مدیر و آمدن فرد جدید تلاطم ایجاد شود. تمام سیستم باید فعال باشد چرا که همیشه کار جمعی نتیجه می‌دهد، مدیر هرچقدر فعال و قوی باشد به تنهایی کارساز نیست بلکه باید تیم و مجموعه را نیز قدرتمند و فعال کند.

آوایی تاکید کرد: نباید خدمات رسانی به مردم را صرفاً محدود به زمان مدیریت کنیم بلکه باید تا قدرت و توان داریم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و از فرصت‌ها نهایت استفاده را کرد.

وی در ادامه ضمن انتقاد از برخی ناملایمت ها بیان کرد: متأسفانه در برخی موارد مرکز استان به دزفول به چشم رقیب نگاه می‌کند که بسیار زشت است.

آوایی همچنین با قدردانی از تلاش‌های قمیشی رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول و تبریک به «علیرضا خسروپناه» سرپرست جدید این دانشگاه گفت: همیشه در کنار مجموعه علوم پزشکی خواهم بود و از هیچ تلاشی برای توسعه آن دریغ نخواهم کرد اما در کنار پیگیری‌هایی که داریم خواستار نگاه ویژه و مساعدت وزارت بهداشت نیز هستیم.

کد خبر 5442093

منبع: مهر

کلیدواژه: سید احمد آوایی دانشگاه علوم پزشکی دزفول نماینده مردم دزفول در مجلس شهرستان دزفول بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه درختکاری سفر استانی گرد و غبار عکس استانها شیوع کرونا ایلام جهاد تبیین مشهد علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است