Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آمار، گوگل کروم به سریع‌ترین مرورگر وب در مک تبدیل شده و توانسته در تست‌های پاسخگویی مرورگر سرعت سنج اپل از سافاری پیشی بگیرد.

به گزارش appleinsider، شرکت گوگل با اعمال تغییرات و ارائه به روزرسانی‌هایی منجبر به بهبود کیفیت مرورگر Chrome در macOS شده است. به گفته توسعه دهندگان کرومیوم، گوگل کروم از نظر سرعت بهتر از سافاری اپل عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این تیم کروم در مک امتیاز ۳۰۰ را در معیار پاسخگویی مرورگر Speedometer اپل به دست آورده است. بر اساس گزارش ها، این بالاترین امتیاز در بین مرورگر‌های شرکت کننده در این آزمون است. برای دستیابی به این امتیاز، تیم با فعال کردن تکنیک بهینه سازی ساخت ThinLTO، سرعت کد پایه را درون مرورگر بالا برده و منجر به بهبود سایر عملکرد‌ها شدند.

با فعال شدن ThinLTO، سرعت پرش کروم نسبت به نسخه‌های فعلی سافاری ۷ درصد بالاتر رفت. با اضافه شدن سایر بهینه‌سازی‌های گرافیکی برتری کروم در این زمینه به ۱۵ درصد می‌رسد. یکی دیگر از پیشرفت‌های این مرورگر کامپایلر جاوا اسکریپت V۸ Sparkplug است. همچنین این آزمایش بر روی Speedometer ۲.۰ مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی با M۱ Max، ۳۲ هسته پردازشگر گرافیکی و ۶۴ گیگابایت حافظه اجرا شد.

به گفته مسئولان گوگل از زمان راه‌اندازی Chrome بر روی مک‌های مبتنی بر M۱ در اواخر سال ۲۰۲۰، سرعت آن نسبت به ۱۷ ماه گذشته ۴۳ درصد بیشتر شده است. به گفته مکس کریستوف مدیر ارشد مهندسی کروم، بنچمارک‌ها یک از راه‌های تعیین سریع‌ترین مرورگر‌ها هستند. به‌روزرسانی آگوست نسخه بتا کروم شامل تغییراتی در پردازش گرافیکی بود.

بیشتر بخوانید

ویژگی ارسال رمز عبور به گوگل کروم اضافه می‌شود

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گوگل مرورگر گوگل کروم شرکت اپل گوگل کروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسوولان استان اردبیل اظهار کرد: در استان تاکنون ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که دراین راستا رتبه استان در کشور دهم است.

وی افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کارهایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی هستند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور ثبت شده باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: خدمت‌رسانی به واحدهای صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: کلیه واحدهایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده و واحدهای صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

کد خبر 6092289

دیگر خبرها

  • عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • ۳۹ درصد پروانه های کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • سمپاشی دقیق‌تر و کم هزینه‌تر با پهپاد کشاورزی ایران ساخت
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • نابودی سریع ۹۹ درصد میکروب‌ها با فناوری جدید فرابنفش