Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@21:54:19 GMT

کشف 42 تن شکر احتکاري در سوادکوه شمالي

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۸۱۶۹

خبرگزاری اریا- فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی از كشف 42 تن شكر احتكار شده به ارزش 6 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد .          
به گزارش خبرنگار اریادفترمازندران درشهرستان سوادکوه شمالی، سرهنگ حمیدرضا فرهودی در بیان این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با پدیده شوم احتكار و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی شکر در یک انباری در یکی از محله‌های این شهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران موفق شدند در بازرسی به عمل آمده از آن انبار،42 تن شکر مربوط به تعاونی زنبورداران که با هدف توزیع خارج از شبکه دپو شده بود را کشف کنند.      
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی ارزش این محموله احتكار شده را برابر نظر کارشناسان، بیش از 6 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و واحد صنفی مذكور پلمب شد.  
سرهنگ فرهودی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار داشته و شهروندان در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل و موضوع را اطلاع دهند.    

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف 42 تن شکر احتکاری سوادکوه شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟