Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوتان حاضر در مراسم قرعه کشی جام حذفی بعد از پایان مراسم صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران با حضور مجید نامجومطلق و فرشاد پیوس در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیمهای حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

در پایان این مراسم فرشاد پیوس و مجید نامجومطلق درباره جام حذفی و قرعه ها صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*پیوس: برای قضاوت زود است؛ کسی نمی‌داند قهرمان کیست

فرشاد پیوس کاپیتان و مربی اسبق پرسپولیس درباره قرعه سرخ ها در جام حذفی اظهار داشت: قرعه بدی نداشتیم و بازی سختی خواهیم داشت. آلومینیوم تیم قدری است و هر کسی زحمت بکشد، به مرحله بعد برود.

وی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: وضعیت پرسپولیس شاید زیاد خوب نیست اما با توانایی یحیی رفته رفته بهتر می‌شویم. کارمان سخت است ولی توانمندی هست و می‌شود خوب کار کرد.

پیوس با اشاره به باخت مقابل نفت آبادان و نمایش ضعیف حامد لک در این بازی بیان کرد: باخت جزو فوتبال است و کسی نمی‌داند قهرمان کیست. برای قضاوت زود است و لک گلری خوب بوده. روز بد فوتبالش بود و از این به بعد باید بهتر باشد.

او درباره خاطره اش از بازی با پیراهن پرسپولیس گفت: اولین گلم با لباس پرسپولیس مقابل دارایی بود و اوت را ناصر محمدخانی انداخت. اتفاق قشنگی بود و از آن به بعد شرایط بهتر شد.

 

*نامجومطلق: نباید از تیمی که می‌برد، ایراد گرفت

مجید نامجومطلق کاپیتان و مربی اسبق پرسپولیس درباره قرعه آبی ها در جام حذفی اظهار داشت: نساجی تیمی است که فوتبال خوبی دارد و حرفه‌ای است و برای هر تیمی خطرناک. معتقدم که تیم قهرمان باید همه را ببرد و جام حذفی مقام دوم ندارد.

وی درباره شرایط این روزهای استقلال گفت: روند استقلال بسیار خوب بوده و کیفیت خوبی داشته، شاید بازی چشم‌نواز نیست اما نتایج خوبی کسب شده. تیمی که می‌برد، نباید از آن ایراد گرفت و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.

نامجومطلق درباره پیش بینی اش از ادامه لیگ و قهرمان این فصل بیان کرد: هنوز هیچ‌چیزی مشخص نیست و ۲۷ امتیاز باقی مانده برای قهرمانی. حساسی دربی بسیار بالاست و نتیجه‌اش روی روند تیم‌ها تاثیر دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!

 کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!