Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@22:00:05 GMT

برد شیرین عالمیان مقابل رنکینگ ۶۹ دنیا

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۸۳۰۲

برد شیرین عالمیان مقابل رنکینگ ۶۹ دنیا

نیما عالمیان در مصاف با حریف پرتغالی خود با رنکینگ ۶۹ دنیا به پیروزی دست یافت و به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات گرند اسمش سنگاپور، نیما عالمیان در مصاف با مونتیرو از پرتغال با رنکینگ ۶۹ دنیا، با نتیجه قاطع ۳ بر صفر پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

عالمیان در گیم اول ۱۲ بر ۱۰، گیم دوم ۱۱ بر ۵ و در گیم سوم ۱۱ بر ۲ پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیما در مرحله بعد به مصاف برنده آلمان و مجارستان خواهد رفت و در صورت پیروزی به جدول اصلی راه خواهد یافت.

رقابت های گرند اسمش سنگاپور از ۱۶ تا ۲۹ اسفند ماه در سنگاپور با حضور سه ورزشکار ایرانی در جریان است.

نوید شمس، نماینده تنیس روی میز کشورمان در رقابت‌های استار کانتدر قطر در مصاف با داریوش موویلیانو با رنکینگ ۸ جوانان دنیا از ناحیه پا مصدوم شد و ناچار به انصراف از ادامه مسابقات انفرادی شد.

نوید در صورت بهبودی تا ساعاتی دیگر باید در مسابقات دوبل برای رسیدن به فینال مسابقات استار کانتندر قطر با یار دوبل چین تایپه‌ای خود مقابل تیم دوبل رومانی قرار گیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت نیما عالمیان سنگاپور تنیس مونتیرو نوید شمس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مصاف با محمد البیالی حریف مصری که رنکینگ ۶۲ جهان را در اختیار دارد با نتیجه ۳ برصفر به برتری رسید و به جدول اصلی رقابت‌ها صعود کرد.   عالمیان گیم نخست را با پیروزی ۱۱ بر ۶ آغاز کرد و در گیم دوم موفق شد ۱۱ بر ۸ در مقابل حریف مصری به برتری دست یابد.   گیم سوم این بازی با برد قاطع ملی پوش کشورمان همراه بود و نماینده کشورمان ۱۱ بر ۸ برنده این گیم شد تا در مجموع این دیدار با حساب ۳ بر صفر مقتدرانه به سود ایران خاتمه پیدا کند.   با این پیروزی نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد و امروز (شنبه) کار خود را در جدول اصلی مسابقات ادامه خواهد داد.   هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی می‌باشد.

دیگر خبرها

  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • طوفان نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان
  • صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا