Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:11:22 GMT

موازی کاری مانعی در مقابل فعالیت موسسه های خیریه است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۸۳۶۸

موازی کاری مانعی در مقابل فعالیت موسسه های خیریه است

به گزارش ایرنا، رضا طاهری روز سه شنبه در آیین تجلیل از موسسه های خیریه موفق و فعال استان ایلام که با مشارکت کمیته امداد و ستاد فرمان اجرایی حضرت امام«ره» برگزار شد، بیان کرد: سازمان های خیریه نه تنها رقیب کمیته امداد و دیگر دستگاه‌های حمایتی نیستند، بلکه از همراهان ما در عرصه خدمت رسانی به نیازمندان بوده و ما دست همکاری به سمت این افراد دراز می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روند همکاری ما با موسسات خیریه به هر میزان که این موسسات در زمینه خدمت به نیازمندان همکاری کنند، کمیته امداد نیز به همان میزان نیز مشارکت خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود: کمیته امداد با تهیه یک بانک اطلاعاتی دقیق از خانواده های نیازمند و دچار مشکل که برای دستگاه‌های متولی نیازمند یک منبع اطلاعاتی غنی است، توانسته بسیاری از مشکلات در حوزه خانواده های نیازمند را برطرف کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی یکی از محوری ترین برنامه های این نهاد است، از موسسات خیریه استان درخواست داریم در زمینه توانمندسازی و اشتغال نیازمندان نیز ورود پیدا کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام «ره» نیز در این نشست گفت: یکی از مأموریت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام «ره» کمک به نیازمندان بوده و در همین راستا سالیانه بخشی از اعتبارات و دارایی های این ستاد در زمینه خدمت به نیازمندان هزینه می شود و در این زمینه ستاد مرکز توجه ویژه ای به استان ایلام دارد.

محمد زارع با ارائه گزارشی از خدمات ستاد اجرایی حضرت امام«ره» در استان ایلام افزود: توزیع بیش از ‭۲۰۰‬ هزار سبد معیشتی، خرید و توزیع ویلچر و دستگاه‌های توان بخشی، کمک رسانی و خدمت به زائران اربعین، کمک به مسکن و درمان نیازمندان، پرداخت تسهیلات اشتغال به نیازمندان مناطق محروم و روستایی و تهیه جهیزیه از جمله خدمات این ستاد در سال جاری در استان ایلام بوده است.

بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.

برچسب‌ها ایلام مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی ایلام مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان ایلام کمیته امداد حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳