Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جلسه  استانی کمیته مستندسازی  املاک فاقد سند آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور  مدیرکل آموزش و پرورش،  مدیرکل ثبت اسناد ،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیر برنامه‌ریزی معاونت پیشگیری دادگستری استان  و منابع طبیعی در آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  در این جلسه گفت: با همکاری ثبت اسناد،  و بنیاد مسکن صدور اسناد برای املاک آموزش و پرورش تسهیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنعلی عزت‌خواه حفاظت از اموال بیت‌المال را بسیار مهم دانست و افزود: جهت صیانت از املاک آموزش و پرورش و جلوگیری از تعرض افراد سودجو  صدور سند برای همه املاک ضروری است.

وی عنوان کرد: تا کنون ۹۰۰  سند برای  املاک آموزش و پرورش صادر شده که از این تعداد ۴۳۱ فقره تک برگ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد  در پایان   بر تداوم جلسات کمیته استانی مستندسازی املاک فاقد سند آموزش و پرورش تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد:  با شناسایی و رفع مشکلات شاهد تحرک  بیشتر در صدور املاک فاقد سند باشیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه از آمادگی ثبت اسناد برای صدور اسناد مالکیت مدارس خیر داد و گفت: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان برای جلوگیری از تعرض افراد سودجو به املاک دولت صدور سند برای املاک آموزش و پرورش نیازمند حرکت جهادی و تحرک بیشتر آموزش و پرورش در این زمینه است.

زمان خوب گفت: در صورت تحویل مدارک به ثبت اسناد بعد از طی شدن فرآیند قانونی  سند صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نقشه شمیم موقعیت مکانی و نقشه کلی در همه روستاها و شهرها  مشخص است، گفت: با برداشت موقعیت محدوده ملک آموزش و پرورش توسط بنیاد مسکن  و تحویل مدارک  به ثبت اسناد صدور سند شتاب بیشتری خواهد گرفت.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: ۵۱۲ فقره نقشه تحویل بنیاد مسکن شده که از این تعداد  توسط آموزش و پرورش ۲۵۶ پرونده تکمیل و تحویل شده که   در حال انجام مراحل قانونی است.

 باقری با اشاره به اینکه برای ۷۲۱ روستا بالای ۲۰ خانوار طرح هادی تهیه شده  و تهیه طرح هادی برای ۸۰ روستای زیر ۲۰ خانوار تهیه طرح در حال انجام‌ است افزود: با توجه به اینکه بیشتر مدارس در روستاها واقع شده است  در صورت تحویل مدارک به سرعت مراحل قانونی جهت ارائه به ثبت اسناد  انجام‌ می گیرد.

 محمدی نسب مدیر برنامه ریزی معاونت پیشگیری  دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بر تسریع در صدور املاک آموزش و پرورش تاکید کرد و از دستگاهای متولی خواست حساسیت  بیشتری در این زمینه داشته باشند تا مانع از تعرض افراد سودجو به املاک  دولت شود.

برگزاری جلسه کمیته استانی مستندسازی املاک فاقد سند آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مکاتبه جهت همکاری بیشتر واحدهای ثبتی و بنیاد مسکن و تسریع در شناسایی املاک دفترچه ای جهت صدور سند از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مستندسازی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد املاک آموزش و پرورش املاک فاقد سند بنیاد مسکن ثبت اسناد صدور سند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی برای هفته معلم در نظر گرفته شده است که با شعار «همه ما مدیون توییم» اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته در سال‌جاری ۵۰ برنامه در هفته معلم اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: تجلیل از مقام معلمان نمونه با حضور رؤسای قدیم آموزش و پرورش، تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال گذشته، برگزاری یادواره شهدای معلم، دیدار با معلمان تاریخ‌ساز استان، تجلیل از معلمان نمونه استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به دیدار معلمان کشور با رهبر معظم انقلاب در روز دوازدهم اردیبهشت ادامه داد: ۴۰ نفر از معلمان برتر استان در قالب این برنامه در دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب حضور خواهند داشت.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری پویش سپاس معلم در استان زنجان گفت: در این پویش دل‌نوشته و خاطرات دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد جمع‌آوری و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت معلمان خیر در استان گفت: معلمان خیر در استان با اختصاص بخشی از حقوق خود از دانش‌آموزان نیازمند حمایت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در شبکه شاد گفت: مسابقه کتاب‌خوانی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان و فراخوان خاطرات فرهنگیان در دو سال اخیر برای این هفته پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748636

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال